شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

مرد شرور که نیمه‌های شب در کوچه با صدای بلند صحبت می‌کرد وقتی با اعتراض همسایه‌شان روبه‌رو شد پاسخ وی را با ضربات مرگبار چاقو داد.

درگیری مرگبار همسایه‌ها

سلامت نیوز: مرد شرور که نیمه‌های شب در کوچه با صدای بلند صحبت می‌کرد وقتی با اعتراض همسایه‌شان روبه‌رو شد پاسخ وی را با ضربات مرگبار چاقو داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، این جنایت ساعت 2:45بامداد 31خرداد‌ماه در خیابان شهید خزایی شهر ری اتفاق افتاد و در جریان آن جوانی 28ساله با ضربات چاقو به قتل رسید.

با آغاز تحقیقات توسط كارآگاهان آگاهی معلوم شد متهم در حال بلند صحبت كردن در كوچه و فحاشی بود و مقتول به‌دلیل اینكه همسرش 10روز قبل زایمان كرده و در حال استراحت بود به وی تذكر داد اما جوان شرور ناگهان با چاقو به وی حمله‌ور شد و او را به قتل رساند. هر چند ضارب بعد از این حادثه به مكان نامعلومی گریخته بود اما سرانجام مخفیگاه وی را در كرج شناسایی و وی را در عملیاتی ضربتی دستگیركردند.

سرهنگ حمید مكرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: در جریان تحقیقات معلوم شد كه متهم قصد داشت به‌صورت غیرقانونی به تركیه فرار كند اما پیش از آن به دام افتاد. وی هم‌اكنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از وی در جریان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha