قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام وقوع ۶۰۹ مورد حادثه در هفته گذشته، گفت: ۲ ‌هزار و ۹۰۵ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و یک‌هزار و ۳۷۰ تن نیز در حوادث مصدوم شدند.

سلامت نیوز:قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام وقوع ۶۰۹ مورد حادثه در هفته گذشته، گفت: ۲ ‌هزار و ۹۰۵ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و یک‌هزار و ۳۷۰ تن نیز در حوادث مصدوم شدند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، مرتضی سلیمی با اعلام این خبر، گفت: ۲۷۹ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای، ۴۴ مورد شهری، ۴۱ مورد ساحلی، ۲۲ مورد کوهستان، ۲۱ مورد آتش‌سوزی جنگل، ۹ مورد سیل و آب‌گرفتگی، هفت مورد صنعتی و کارگاهی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.

وی با اشاره به آسیب‌دیدگی ۲ هزار و ۹۰۵  تن در حوادث هفته گذشته، اظهار کرد: ۹۳۳ تن در حوادث جاده‌ای، ۶۰۲ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۱۵۰ تن در زمین‌لرزه، ۸۸ تن در حوادث ساحلی، ۵۰ تن در حوادث شهری، ۳۱ تن در کوهستان،   ۱۱ تن در آتش‌سوزی جنگل، هفت تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر حوادث آسیب دیده‌اند.


قائم مقام سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به ۲ ‌هزار و ۲۱۰  تن در حوادث هفته گذشته، عنوان کرد: بر این اساس به ۴۹۰ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۳۸۶ تن در حوادث جاده‌ای،   ۱۵۰ تن در زمین‌لرزه، ۸۷ تن در حوادث ساحلی، ۴۷ تن در حوادث شهری، ۱۹ تن در کوهستان، ۹ تن در آتش‌سوزی جنگل و مرتع و مابقی در سایر موارد امدادرسانی لازم ارائه شد.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی با اشاره به اسکان اضطراری ۱۷۰ تن در حوادث هفته گذشته، عنوان کرد: در مجموع در هفته گذشته یک‌هزار و ۳۷۰ تن مصدوم شدند که از این میان ۳۰۰ تن به مراکز درمانی منتقل و یک‌هزار و ۷۰ تن سرپایی درمان شده و در مجموع ۴۶۲ تن از حوادث نجات یافتند.



   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha