رئیس سازمان نظام پرستاری خوزستان گفت: بسیاری از بیمارستان‌ها در حال تغییر سیستم مدیریت و هیأت امنایی شدن هستند و این در حالی است كه وضعیت پرستاران در بیمارستان‌های هیأت امنایی نامشخص است.

شعله گله‌داری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: سیستم مدیریت بیمارستان‌های كشور و خوزستان هم اكنون در حال تغییر به سمت هیأت امنایی شدن است و این در حالی است كه پرستاران حتی یك نماینده نیز در هیأت امنای بیمارستان ندارند.

وی افزود: با توجه به این كه مدت زمان زیادی از ابلاغ طرح افزایش بهره‌وری و كاهش ساعت كاری پرستاران می‌گذرد و به دلایل نامشخص هنوز این طرح‌ها اجرایی نشده‌اند و با هیأت امنایی شدن بیمارستان‌ها وضعیت پرستاران نامشخص می‌شود.

گله‌داری تصریح كرد: به تازگی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز هیأت امنایی شده است و این در حالی است كه پرستاران این بیمارستان نماینده‌ای در هیأت امنا ندارند.

وی خاطرنشان كرد: همچنین وضعیت پرداخت اضافه‌كاری پرستاران در بیمارستان‌های هیأت امنایی مشخص نیست و پیش‌بینی می‌شود با چنین وضعیتی مشكلات پرستاران دو برابر شود.

رئیس سازمان نظام پرستاری خوزستان بیان كرد: منتقل شدن كارانه پرستاران از پزشكان نیز از درخواست‌های پرستاران است و علی‌رغم این كه چندین سال از مطرح شدن آن می‌گذرد، نسبت به آن بی‌توجهی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha