رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان عنوان کرد: نوزاد رها شده در قبرستان پس از دریافت اقدامات درمانی لازم با هماهنگی نیروی انتظامی و دستور قاضی به بهزیستی تحویل داده شد.

سلامت نیوز:رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان عنوان کرد: نوزاد رها شده در قبرستان پس از دریافت اقدامات درمانی لازم با هماهنگی نیروی انتظامی و دستور قاضی به بهزیستی تحویل داده شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،دکتر فریبرز راشدی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از نجات نوزاد دو روزه رها شده در قبرستان توسط اورژانس خبر داد و گفت: چهارم تیر، ساعت 14 دو نفر به پایگاه اورژانس کورین بخش سرجنگل زاهدان مراجعه می‌کنند و نوازدی (پسر) را که در قبرستان نزدیکی پایگاه رها شده بود را به ماموران اورژانس تحویل می‌دهند.

وی افزود: نوزاد تازه متولد شده که از صبح زیر نور آفتاب قرار داشت به شدت دچار ضعف شده بود به همین دلیل ماموران اورژانس بلافاصله اقداماتی نظیر گرم کردن و درمانی اولیه را به نوزاد ارائه می‌دهند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: در نهایت با هماهنگی نیروی انتظامی و دستور قاضی، نوزاد به بهزیستی تحویل داده می‌شود.

راشدی خاطرنشان کرد: نوزاد رها شده کاملا سالم بوده و از دسته نوزادان معتاد محسوب نمی‌شد.



   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha