جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: طی سه ماهه نخست امسال با افزایش 20 درصدی کشفیات مواد مخدر در کشور مواجه بوده ایم.

افزایش 20 درصدی کشفیات مواد مخدر در کشور

سلامت نیوز:جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: طی سه ماهه نخست امسال با افزایش 20 درصدی کشفیات مواد مخدر در کشور مواجه بوده ایم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، سردار اسکندر مؤمنی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگاران در یاسوج افزود: در سال گذشته تعداد شهدا و جانبازان در درگیری و مبارزه با مواد مخدر کاهش یافت و در زمینه میزان کشفیات بالغ بر 10 درصد افزایش داشتیم و دستگیری‌ها و کشفیات افزایش داشته است.

وی بیان کرد: طی سالهای گذشته سرقت روند افزایشی داشت که سال 93 این روند متوقف و سال 94 کاهش یافت و طی سه ماهه امسال نیز با کاهش مواجه بوده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: برنامه ما این است که با راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا برخورد محکم‌تری با این موضوع داشته باشیم و به همین خاطر شبکه‌های بزرگ قاچاق کالا را هدف قرار داده‌ایم و روی آنها تمرکز کرده‌ایم.

سردار مؤمنی تصریح کرد: هدف اصلی ما در مبارزه با قاچاق کالا، باندهای بزرگ و قاچاقچیان کلان هستند که در کسب و کار کشور اثر می‌گذارند.

وی محدود کردن بسترهای قاچاق از مبادی ورودی را از برنامه‌های مهم نیروی انتظامی عنوان کرد و ادامه داد: متأسفانه برخی جاها خلاء قانونی وجود دارد که در قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا برای رفع این خلاءهای قانونی تلاش خواهیم کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به برنامه‌های نیروی انتظامی برای ایام مختلف سال بیان کرد: برای مراسم شب‌های قدر در کشور که طرح‌های ترافیکی، انتظامی و امنیتی پیش‌بینی کرده‌ایم. پیش بینی برنامه ویژه ترافیکی و انتظامی برای روز قدس و نماز عید فطر تدارک دیده شده است.

مومنی ضمن تقدیر از تلاش‌ها برای دستگیری ضاربان و قاتلان محیط بانان در هرمزگان اضافه کرد: این افراد با توجه به اینکه متواری شده بودند در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha