سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
کد خبر: 186665

همه خانم‌ها دوست دارند که چهره زیبا و جذابی داشته باشند، اما اکثرا وقت زیادی برای رسیدگی به صورت خودشان ندارند. خوشبختانه لازم نیست که وقت خیلی زیادی را برای این کار صرف کرد، چون ترفندهای آرایشی خاصی وجود دارند که شادابی چهره را بیشتر می‌کنند و باعث می‌شوند که صورت خانم‌ها جوان‌تر به نظر برسد.

ترفندهایی برای جوان‌سازی چهره

سلامت نیوز: همه خانم‌ها دوست دارند که چهره زیبا و جذابی داشته باشند، اما اکثرا وقت زیادی برای رسیدگی به صورت خودشان ندارند. خوشبختانه لازم نیست که وقت خیلی زیادی را برای این کار صرف کرد، چون ترفندهای آرایشی خاصی وجود دارند که شادابی چهره را بیشتر می‌کنند و باعث می‌شوند که صورت خانم‌ها جوان‌تر به نظر برسد.

به گزارش سلامت نیوز، ترفند اول، مرطوب کردن پوست است. شاید تعجب کنید از این‌که مرطوب کردن در لیست ترفندهای آرایشی ضدپیری قرار گرفته است، اما واقعیت این است که استفاده از مرطوب‌کننده باید پایه و اساس آرایش روزانه شما را تشکیل دهد. درواقع، مرطوب کردن پوست باید کلیدی‌تری بخش برنامه روزانه مراقبت از پوست شما باشد و قبل از این‌که از خانه خارج شوید، این کار را انجام دهید. اگر عادت کنید به این‌که هر روز صورت را بشویید و روی آن مرطوب‌کننده بزنید، پوست سالم‌تر و طبیعی‌تری خواهید داشت. با این ترفند، دیگر به آرایش بیش از حد نیاز ندارید چون خشکی و چروکیدگی پوست به سراغ‌تان نمی‌آید.

ترفند دوم، استفاده از ریمل مژه است. به نظر متخصصان، استفاده از این وسیله می‌تواند تفاوت زیادی در صورت شما به وجود بیاورد. به همین دلیل است که استفاده از ریمل مژه همیشه در ترفندهای آرایشی ضدپیری قرار می‌گیرد. ریمل مژه، مژه‌های طبیعی شما را بلندتر می‌کند و باعث می‌شود که چشم‌ها واقعا بازتر و بزرگ‌تر به نظر برسند. علاوه بر این، اگر از ریمل مژه استفاده کنید، به هیچ آرایش دیگری برای چشم نیاز ندارید.
منبع:agein

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha