تعدادی از داوطلبان آزمون ارشد علوم پزشکی در اعتراض به نتایج آزمون این مقطع با تجمع مقابل مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، پاسخگویی مسئولان و بازنگری در نتایج آزمون را خواستار شدند.

درخواست تعدادی از داوطلبان آزمون ارشد پزشکی؛ نتایج بازنگری شود

سلامت نیوز: تعدادی از داوطلبان آزمون ارشد علوم پزشکی در اعتراض به نتایج آزمون این مقطع با تجمع مقابل مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، پاسخگویی مسئولان و بازنگری در نتایج آزمون را خواستار شدند.


به گزارش سلامت نیوز، این افراد در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفتند: رتبه ها و درصدها در کارنامه داوطلبان اشتباه محاسبه و درج شده است.

یکی از داوطلبان گفت: بر اساس نتیجه آزمون ، برای درسی که به سوالات آن پاسخ نداده است ، درصد درج شده است و بر عکس درسی را که به سوالات آن پاسخ داده اند ، صفر محاسبه شده است.

به گفته این داوطلبان؛ اشتباه در محاسبه درصدهای دروس آزمون مشکل تعداد زیادی از داوطلبان در شهرستان های مختلف است و این نتایج  با نتیجه ای که داوطلبان به استناد  کلید سوالات سازمان سنجش وزارت بهداشت محاسبه کرده اند، مغایرت دارد.

یکی از دیگر از داوطلبان گفت: مثلا به پرسش های درس شیمی پاسخ نداده ام اما در نتیجه آزمون درصد بالایی را کسب کرده ام.

وی افزود: بر عکس به طور مثال درس ژنتیک را که خوب پاسخ دادم و با کلید سازمان سنجش درصد خوبی کسب کردم، در نتیجه اعلام شده درصد بسیار پایینی محاسبه شده است.

این عده از داوطلبان رسیدگی مسئولان سازمان سنجش وزارت بهداشت به موضوع را خواستار هستند.

پیگیری این رسانه برای پرسش از مسئولان مربوطه درباره این مشکل داوطلبان کارشناسی ارشد پزشکی تا کنون نتیجه ای نداشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha