اداره کل نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی طی بخشنامه‌ای متعدد، تولید و توزیع و مصرف چندین قلم از كالاهای خوراكی و بهداشتی را غیرمجاز اعلام کرد.

صنایع غذایی و بسته بندی برکت دریانی با محصولات لوبیا قرمز و مخلوط نخود و لوبیا با نام تجاری برکت دریانی و صنایع غذایی و بسته بندی سلاله دریانی با محصولات ماش و لوبیا با نام تجاری سلاله دریانی فاقد پروانه ساخت هستند.

برپایه این گزارش، محصولات شرکت نمک کویر- نمک با نام تجاری البوسان به علت نداشتن پروانه ساخت غیرمجاز است و چای کیسه‌ای با نام تجاری پیان (pian) هم فاقد هرگونه مجوز بهداشتی معتبر بوده و مشخصات جعلی بر روی لیبل محصولات درج كرده است. همچنین چای کیسه‌ای واحد چای کامیاب با نام تجاری افق طلایی به علت جعل پروانه بهداشتی محصول لوبیا چیتی شرکت خرم غیرمجاز است.

به گزارش ایسنا، استفاده از ادویه‌جات (فلفل قرمز) با نام تجاری مروارید سبز روژان به علت جعل پروانه ساخت جعلی4667، نمک با نام تجاری طلا به علت نداشتن هرگونه مجوزهای بهداشتی ممنوع است.

محصولات فومن وش – پد مخصوص لاک پاک کن با نام تجاری فومن وش، صنایع بسته بندی زروند، پودر موبر با نام تجاری زروند و گروه صنعتی غذایی به چین – چای با نام تجاری به چین فاقد هرگونه مجوزهای بهداشتی هستند .

برپایه این گزارش، مواد خوراكی کارگاه خانم افسانه غنچه وار – خیارشور تخمیری با نام تجاری موهبت تعلیق پروانه، شرکت زیتون و روغن زیتون سنتی رودبار – روغن زیتون بی بو به علت جعل پروانه ساخت جعلی و نمک با نام تجاری مروارید فاقد هرگونه مجوزهای بهداشتی و غیرمجاز اعلام شده است.

گفتنی است، شرکت کیمیا تابان شرق – نمک با نام تجاری نمک کریستاله هم فاقد هرگونه مجوزهای بهداشتی و استفاده از محصولات آن ممنوع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha