شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

مرد جوان با همدستی زنی شوهر وی را به قتل رساند و جسدش را به آتش کشید اما اسرار این جنایت خیلی زود بر ملا شد.

رابطه پنهانی به جنایت منجر شد

سلامت نیوز: مرد جوان با همدستی زنی شوهر وی را به قتل رساند و جسدش را به آتش کشید اما اسرار این جنایت خیلی زود بر ملا شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، اولین برگ از این پرونده روز 22مرداد سال 93با مفقود شدن مردی به نام بابك تكمیل شد. در آن روز مردی به پلیس آگاهی رفت و گفت پسر 36ساله‌اش به نام بابك ناپدید شده است. او گفت: عروسم می‌گوید پسرم از دیروز كه به سر كار رفته دیگر برنگشته و هیچ‌كس هم از او خبر ندارد.

به‌دنبال اظهارات این مرد تحقیقات برای یافتن پسرش آغاز شد اما چند روز بعد اظهارات یكی از دوستان مرد مفقود شده درباره قتل او این ماجرا را وارد مرحله تازه‌ای كرد. او به مأموران گفت: چند روز قبل بابك و 2مرد غریبه به خانه‌اش رفته بودند اما وقتی او برای خرید از خانه خارج شد و برگشت خبری از مردان غریبه نبود و جسد بابك در خانه افتاده بود و او هم از ترسش جنازه را به جاده ساوه برده و در آنجا رها كرده‌بود.

این اظهارات كافی بود تا سیاوش دستگیر شود. همزمان مأموران با جست‌وجو در حوالی جاده ساوه توانستند جسد سوخته مقتول را كشف كنند. در این شرایط سیاوش تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: از بابك طلبكار بودم و او بدهی‌اش را پرداخت نمی‌كرد تا اینكه او را به خانه‌ام دعوت كردم و با هم درگیر شدیم. در این بین سر او به در برخورد كرد و روی زمین افتاد. من هم او را خفه كردم.

با وجود اعتراف سیاوش به ارتكاب جنایت اما هنوز انگیزه واقعی وی معلوم نبود تا اینكه بازجویی از همسر سابق متهم پشت پرده این جنایت را بر ملا كرد. او گفت: سیاوش به‌طور پنهانی با همسر مقتول به نام مژده رابطه داشت. به همین دلیل من از او جدا شدم. ممكن است سیاوش به‌دلیل رابطه پنهانی با مژده، شوهر او را كشته باشد.

با افشای این راز سیاوش مجبور شد واقعیت را بازگو كند. او گفت: من و مقتول دوستان صمیمی بودیم و من به خانه‌اش رفت‌وآمد داشتم و از همان موقع رابطه مخفیانه من و مژده شروع شد تا اینكه روز حادثه وقتی مژده به خانه‌ام آمده بود بابك متوجه شد و به خانه‌ام آمد. او همه جا را جست‌وجو كرد تا اینكه همسرش را كه در یكی از اتاق‌های خانه‌ام مخفی شده بود پیدا كرد و او را به باد كتك گرفت. من هم در طرفداری از مژده با سیاوش درگیر شدم و او را خفه كردم.

سپس با كمك مژده جنازه را در صندوق عقب ماشینم گذاشتم و آن را به تنهایی به جاده ساوه بردم و به آتش كشیدم. با روشن شدن ابعاد پنهان این جنایت همسر مقتول نیز دستگیر شد و با اعتراف به همدستی در این جنایت گفت: بعد از قتل شوهرم می‌خواستم ماجرا را به پلیس گزارش كنم اما سیاوش من را تهدید به مرگ و وادار به سكوت كرد.

در ادامه رسیدگی به این پرونده متهمان در شعبه پنجم دادگاه كیفری یك استان تهران به ریاست قاضی بابایی محاكمه و درحالی‌كه همه شواهد و مدارك علیه‌شان بود سیاوش به قصاص، 99ضربه شلاق و پرداخت دیه به جرم جنایت بر میت محكوم شد. هیأت قضایی همچنین مژده را به جرم معاونت در قتل به تحمل 15سال حبس و 99ضربه شلاق به جرم رابطه نامشروع محكوم كردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha