شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

مردی که بعد از سوارکردن زنی جوان به‌عنوان مسافر، او را مورد تعرض قرار داده بود، دستگیر شد.

تعرض راننده مسافرکش به زنی جوان

سلامت نیوز: مردی که بعد از سوارکردن زنی جوان به‌عنوان مسافر، او را مورد تعرض قرار داده بود، دستگیر شد. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، روز ٢٥ خرداد پرونده‌ای مبنی بر آزارواذیت زنی جوان در کلانتری ١٧١ شهید مصطفی خمینی(ره) تشکیل شد و به دستور شعبه پنجم دادگاه کیفری یک تهران، برای رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت. 

شاکی پرونده پس از حضور در پلیس آگاهی تهران در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «ساعت ١٦ روز حادثه از پاسگاه نعت‌آباد به مقصد باقرشهر، به‌عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو پژو پرشیای سفیدرنگ شدم که راننده آن فردی حدودا ٤٠ساله و ملبس به لباس فرم روشن بود. او در بین راه از مسیر اصلی خارج شد. چندین‌بار تلاش کردم از ماشین پیاده شوم اما درهای عقب قفل شده بود درنهایت راننده خودرو مرا به بیابان‌های آن اطراف برد و با تهدید، مرا مورد آزارواذیت قرار داد و سپس در بیابان رهایم کرد و از محل متواری شد».

کارآگاهان در تحقیقات از شاکی اطلاع پیدا کردند وی قسمتی از شماره‌های پلاک خودرو پژو پرشیا سفیدرنگ را به خاطر سپرده است. آنها با بهره‌گیری از همین اطلاعات اندک، موفق به شناسایی دقیق خودرو موردنظر شدند و درادامه هویت مالک ٤٠ساله آن به نام «حمیدرضا» فاش شد.  با شناسایی «حمیدرضا» و بررسی سوابق موجود از مجرمان سابقه‌دار در پلیس آگاهی، بلافاصله وی به‌عنوان یکی از مجرمان سابقه‌دار پلیس آگاهی مورد شناسایی قرار گرفت.

سوابق «حمیدرضا» حکایت از آن داشت که او در سال‌های ١٣٩٣ و ١٣٩٤ نیز دوبار از سوی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر و روانه زندان شده است.  کارآگاهان پس از شناسایی دقیق تصویر «حمیدرضا» از سوی شاکی پرونده، محل سکونت متهم را در شهرستان اسلامشهر، شهرک واوان، پیدا کردند و در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شدند.

«حمیدرضا» پس از مواجهه حضوری با شاکی، صراحتا به ارتکاب جرم خود اعتراف و درباره لباس فرم مورد اشاره از سوی شاکی، نیز بیان کرد این لباس متعلق به رانندگان فرودگاه است. سرهنگ کارآگاه حسین زارع، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «در تحقیقات به‌عمل‌آمده مشخص شد متهم فاقد هرگونه سابقه کار رسمی یا استخدام تحت عنوان راننده خطوط فرودگاهی است ضمن آنکه خودروهای مورد استفاده در خطوط فرودگاهی تهران نیز از نوع پژو پرشیا نبوده و علاوه بر آن، همه خودروهای ویژه فرودگاه نیز دارای آرم و نشان مشخص هستند درحالی‌که در خودرو توقیف‌شده از متهم، هیچ‌کدام از این موارد وجود نداشت و صرفا یک خودرو شخصی بود».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha