مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت سلامت علی آرامش‌فر (محیطبان دنای شرقی) را که از سوی شکارچیان مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، تشریح کرد.

آخرین وضعیت سلامت محیط‌بان مضروب دنای شرقی

سلامت نیوز: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت سلامت علی آرامش‌فر (محیطبان دنای شرقی) را که از سوی شکارچیان مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،سید اسدالله هاشمی در ارتباط با آخرین وضعیت سلامتی علی آرامش‌فر (محیط‌بان دنای شرقی) گفت: علی آرامش‌فر از بیمارستان مرخص شده و اکنون در خانه است، اما باید شنبه هر هفته از یاسوج به شیراز برود تا پزشک معالجش پای وی را معاینه کند.

وی ادامه داد: این روند باید تا ۶ ماه ادامه داشته باشد تا پزشک جواب قطعی را بدهد که پای او به وضعیت عادی باز می‌گردد یا اینکه تا همیشه معیوب می‌ماند و باید قطع شود.

گفتنی است؛ علی آرامش‌فر، سرپرست منطقه حفاظت شده دنای شرقی، خردادماه امسال درنخستین روز از هفته محیط زیست، پس از وصول گزارشی مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز و تیراندازی از سوی آن‌ها در منطقه حفاظت شده دنای شرقی، به منطقه می‌رود و متخلفان نیز پس از مشاهده وی اقدام به شلیک تیر مستقیم به سمت محیط‌بان علی آرامش فر می‌کنند، در این درگیری او از ناحیه پای راست مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و به شدت زخمی می‌شود به طوری که تاکنون چند عمل جراحی بر روی پای وی صورت گرفته است، اما هنوز احتمال قطع عضو وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha