دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
کد خبر: 187244

یک متخصص "زالو درمانی" در انگلیس ادعا کرده است که زالو در کاهش وزن بدن موثر است.

"زالو درمانی" وزن را کاهش می‌دهد؟

سلامت نیوز:یک متخصص "زالو درمانی" در انگلیس ادعا کرده است که زالو در کاهش وزن بدن موثر است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، بسیاری از افراد تمایلی ندارند به زالو نزدیک شوند اما یک زن انگلیسی علاقه‌مند به این شیوه درمانی، تعدادی از آنها را در خانه نگهداری می‌کند و ادعا دارد که این جانوران به او کمک می‌کنند تا وزنش را کاهش دهد.

این زن که اکنون به عنوان متخصص زالو درمانی فعالیت دارد، معتقد است تنها با کمک زالو و بدون تغییر در رژیم غذایی یا ورزش کردن توانسته وزن خود را کاهش دهد. این زن از زمان شروع زالو درمانی 57 کیلوگرم وزن خود را از دست داده است.

"آلکس بوگاتیریوا" گفت: از پنج سال پیش در مطالعه‌ای در مورد روش‌های درمانی جایگزین شرکت کرده تا به نقش زالو درمانی در کنترل وزن پی ببرد. اکنون او به کشورهای مختلف از جمله هند و اروپا سفر می‌کند تا مراجعه‌کنندگان را درمان کند.

زالو درمانی، شیوه‌ای سنتی و قدیمی به حساب می‌آید که برای مقابله با برخی بیماری‌ها از قبیل التهاب، گرفتگی ماهیچه‌ها، آرتروز، واریس کاربرد داشته است.

به گزارش نیچر ورلد نیوز، این متخصص زالو درمانی همچنین گفت: در حال حاضر فوائد بیشتری از زالو درمانی معرفی شده و در واقع انگلیس بزرگترین مرکز پرورش زالو برای کاربردهای پزشکی را دارد.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha