علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز با سید رضا نیری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور ملاقات و گفتگو کردند .

سلامت نیوز: علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز با سید رضا نیری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور ملاقات و گفتگو کردند .


 به گزارش سلامت نیوز، بنا به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت کشور این دیدار که در محل مجمع خیرین سلامت کشور برگزار شد درخصوص روند اقدامات احداث مرکز درمانی در بروجرد گفتگو به عمل آمد .


بر اساس همین گزارش در این دیدار ابتدا نیری گزارشی از روند احداث و تکمیل مرکز درمانی این شهرستان ارائه شد .


وی گفت : تاکنون بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده که بیش از دو میلیارد و دویست میلیون تومان آن توسط خیرین تأمین گردیده و بخشی از آن توسط دانشگاه علوم پزشکی لرستان تأمین شده است .


نیری افزود : فقط تجهیز آن مانده که قرار است از طریق دانشگاه وزارتخانه تأمین کند و پیگیری به عمل آمده و ان شاء الله تا 2 هفته آینده تجهیز و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از مجمع خیرین سلامت کشور تشکر کرد و گفت : روند احداث اورژانس و بخش کودکان بیمارستان امام خمینی بروجرد بعد از ملاقاتهایی که با حاج آقای نیری داشتیم بحمدالله خوب پیگیری شده است  .


وی افزود : من از همت و تلاش شما خیرین بویژه حاج آقای نیری که از استوانه های انقلاب اسلامی است و بی ادعا فعالیت کرده و از اینکه این مرکز درمانی را با پشت کار و جدیت و خیر خود به اتمام رسانده اید تشکر می کنم .


در جریان این ملاقات اسماعیل غنیان معاون هماهنگی امور استانهای مجمع خیرین سلامت کشور که حضور داشت گزارش مبسوطی از روند ساخت و احداث و عملیات اجرایی و پیگیریهای لازمه را ارائه داد و افزود : در مدت تشکیل مجمع خیرین سلامت شهرستان علاوه بر احداث اورژانس بیش از 10 میلیارد تومان در خرید تجهیزات و در حوزه سلامت هزینه شده است و خیرین مشارکت داشته اند .


 همچنین در این نشست مقرر شد بزودی پس از تجهیز اورژانس و بخش کودکان  بیمارستان امام خمینی (ره)  آن با حضور نیری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور و بروجردی مسئولین استانی راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گیرد . 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha