شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
کد خبر: 187447

یک متخصص پوست تاکید کردکه لیزر درمانی باید حتما توسط پزشک متخصص انجام شود، در غیر عین صورت عوارضی به دنبال خواهد داشت که ممکن است جبران آن بسیار مشکل باشد.

هشدار درباره لیزر درمانی توسط افراد غیرمتخصص

سلامت نیوز:یک متخصص پوست تاکید کردکه لیزر درمانی باید حتما توسط پزشک متخصص انجام شود، در غیر عین صورت عوارضی به دنبال خواهد داشت که ممکن است جبران آن بسیار مشکل باشد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،حمیده هریسچی با اعلام این مطلب اظهار کرد: در صورتی که پوست فرد مناسب لیزر درمانی بوده و این کار با دستگاه مناسب و سالم توسط پزشک متخصص انجام شود، لیزر عوارضی در پی نخواهد داشت.

وی افزود: گاهی مشاهده می‌شود که این کار توسط افرادی انجام شده که هیچ‌گونه تخصصی در این زمینه نداشته و حتی با استفاده از دستگاه‌های نامناسب اقدام به لیزر درمانی می‌کنند که در این صورت بی‌تردید عوارضی برای پوست به دنبال خواهد داشت.

وی در خصوص جایگزین کردن روش دیگر برای درمان پوست به جای لیزر درمانی تشریح کرد: در این خصوص باید پزشک متخصص ابتدا پوست فرد را معاینه کرده و بر اساس نوع و حساسیت آن روش‌های دیگری را جایگزین کند.

این متخصص پوست در توصیه به افرادی که از لیزر درمانی استفاده می‌کنند، تاکید کرد: در برخی از موارد لیزر درمانی پوست فرد را حساس می‌کند؛ در این صورت فرد باید حتما در طول روز از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کرده و به صورت مکرر تجدید کند. 


  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha