با توجه به ضرورت ایمن سازی در مقابل برخی از بیماریها جهت افراد دیابتیک، مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد از آعاز طرح واکسیناسیون رایگان هپاتیت ب ویژه کلیه بیماران دیابتی با همکاری مرکز بهداشت استان و مرکز دیابت یزد خبر داد.

آغاز طرح واکسیناسیون رایگان هپاتیت ویژه بیماران دیابتی

سلامت نیوز:با توجه به ضرورت ایمن سازی در مقابل برخی از بیماریها جهت افراد دیابتیک، مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد از آعاز طرح واکسیناسیون رایگان هپاتیت ب ویژه کلیه بیماران دیابتی با همکاری مرکز بهداشت استان و مرکز دیابت یزد خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، محمد رضا آقایی با اعلام این خبر افزود: در این طرح، علاوه بر واکسیناسیون، کلیه خدمات بهداشتی و پیشگیری جهت بیماران شناخته شده دیابتیک و یا افرادی که در مرکز تحقیقاتی درمانی یزد دارای پرونده می باشند، انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: مراجعین باید ابتدا در مراکز سلامت جامعه محل سکونت خود توسط مراقبین سلامت چکاپ شده وَ پرونده سلامت خود را تکمیل کرده باشند و هنگام مراجعه، شماره پرونده یا مشخصات درج شده در پرونده سلامت طرح تحول را نیز به همراه داشته باشند.

بیماران می توانند در ساعات کَاری صبح برای انجام واکسیناسیون به مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزدَ واقع در کوچه تالار هنر مراجعه کنند.





برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha