سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: متأسفانه بیمارستان‌های غیردولتی بندرعباس در بخش خدمات اورژانس همپای بیمارستان‌های دولتی سرمایه‌گذاری مناسب را انجام نداده‌اند و خدمات فعلی هم در شرایط نامطلوب و غیراستاندارد ارائه می‌گردد.

سلامت نیوز:سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: متأسفانه بیمارستان‌های غیردولتی بندرعباس در بخش خدمات اورژانس همپای بیمارستان‌های دولتی سرمایه‌گذاری مناسب را انجام نداده‌اند و خدمات فعلی هم در شرایط نامطلوب و غیراستاندارد ارائه می‌گردد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، سیدحسین داودی پس از بازدید از بخش‌های اورژانس و مراقبت‌های ویژه پنج بیمارستان در بندرعباس اظهار داشت: متأسفانه بیمارستان‌های خصوصی و عمومی غیر دولتی در بخش خدمات اورژانس همپای بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی سرمایه‌گذاری مناسب را انجام نداده‌اند و خدمات فعلی هم در شرایط نامطلوب و غیر استاندارد ارائه می‌گردد، این وضعیت در تخت‌های ویژه از جمله سوختگی، ICU هم مشهود است، انتظار داریم با توجه به اهمیت گسترش این‌گونه خدمات، بیمارستان‌های فوق در برنامه‌های آتی این موضوع مهم را مد نظر قرار دهند.

وی افزود: بدیهی است دانشگاه علوم پزشکی برای سوق دادن برنامه‌های توسعه بیمارستان‌های بخش خصوصی و عمومی غیر دولتی به سمت توسعه خدمات اورژانس و تخت‌های ویژه حتما در اعتباربخشی بیمارستان‌ها امتیاز ویژه‌ای را برای این منظور لحاظ خواهد نمود. انتظار داریم تمامی بیمارستان‌ها در این زمینه قدم‌های اساسی و قابل توجهی را بردارند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بدون هیچ‌گونه تعصب سازمانی باید اعلام نمایم در مقایسه با بیمارستان‌های خصوصی و عمومی غیردولتی در حال حاضر بهترین خدمات بخش اورژانس را بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی ارائه می‌نمایند اما برای ارائه خدمات در شأن و لیاقت مردم شریف استان هرمزگان هنوز کمبودها و کاستی‌هایی وجود دارد که ان‌شاءالله سعی‌مان بر این است که برطرف گردد.

داودی یادآور شد: بازدیدها و نظارت‌های سرزده از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان چه دولتی و خصوصی ادامه خواهد داشت و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بر ارائه خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم فهیم هرمزگان تأکید دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha