معاون دانشجویی و فرهنگی وزیر بهداشت از تقویت نظارت بر واحدهای دانشجویی و فرهنگی دانشگاههای علوم پزشکی خبر داد و گفت: از این پس بازدیدهای نظارتی بر روی ارکان مختلف این حوزه از جمله خوابگاهها، بخشهای رفاهی و فرهنگی صورت می گیرد.

دکتر فرحناز ترکستانی در گفتگو با مهر افزود: بازدیدهای نظارتی کاری است که به تازگی در حوزه دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت آغاز شده است و در این دوره مستمر خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این راه فعالیت نظارتی بر روی حوزه ها و ارکان مختلف حوزه دانشجویی و فرهنگی انجام می گیرد و بخش هایی که نیاز به تقویت داشته باشند مدنظر قرار می گیرند.

ترکستانی خاطرنشان کرد: بازدیدهای نظارتی اکنون در چند دانشگاه آغاز شده است و در این مسیر از حوزه رفاهی کار خود را آغاز کرده ایم.

وی گفت: صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه مورد نظر، خوابگاهها و واحدهای رفاهی در ابتدا مورد بازدیدهای نظارتی قرار می گیرند و با تعریف استانداردها، میزان انطباق آنها با استانداردها بررسی می شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزیر بهداشت اظهار داشت: در این مسیر کسری ها هم مورد توجه قرار می گیرد و با ارزیابی مستمر زمینه رفع کمبودها هم فراهم می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha