نظام پزشکی زاهدان طی نامه ای به رئیس کل نظام پزشکی کشور به نحوه‌ی اعلام خبر درگذشت رزیدنت ارتوپدی توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک اعتراض کرد و خواستار اعلام موضع دکتر زالی شد.

اعتراض شدید نظام پزشکی زاهدان به رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک

سلامت نیوز:نظام پزشکی زاهدان طی نامه ای به رئیس کل نظام پزشکی کشور به نحوه‌ی اعلام خبر درگذشت رزیدنت ارتوپدی توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک اعتراض کرد و خواستار اعلام موضع دکتر زالی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • قنبری ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    1 0
    اعلام نحوه و مرگ این پزشک از طرف ریاست دانشگاه اراک در خبرگزاریها واقعا" بچه گانه و ناشیانه بود .
  • آ-پ ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    1 0
    اقدام بسیار بجایی بود.آقای دکتر بسیار موقر و محترم و از خانواده بسیار بزرگواری بود و از همه مهمتر همکارمان در اورژانس.شخصا بسیار متاثر هستم از نبودشان در میان جمع پزشکان اما تاسف و یا شاید عصبیتی دوچندان دارم از نحوه ی اعلام ریاست دانشگاه علوم پزشکی اراک که بحق اثبات کردند که حرمتمان را کسی خدشه دار نمیکند جز خودمان.دوست داشتم به این همکار فرهیخته!!!بگویم افراد زیادی از نامداران جوان فوت نمودند و ما جز ارست قلبی تنفسی ناگهانی دلیلی برای فوتشان نشنیدیم، چگونه میشود این انسان سخت کوش و محترم و پزشک بسرعت دلیل فوتشان معلوم و از همه مهمتر رسانه ایی شود.آقای دکتر،همکار گرامی، "چاقو دسته اش راکه نمیبرد". غم ازدست رفتن همکاری گرامی و فرزند ارشد یک خانواده با فرهنگ از یک سو و غم ساده انگاری و بی توجهی وشاید غرض ورزیِ ریاست دانشگاه اراک تحمل این فقدان را برایمان سنگین کرده است. از اقدام ریاست سازمان نظام پزشکی زاهدان بسیار سپاسگزارم و به جامعه پزشکی و همکاران گرامی و خانواده محترمشان از صمیم قلب تسلیت عرض میکنم.