قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه هیچ گونه فعالیت سیاسی و گرایش به جناح‌ها و گروه‌های سیاسی در این مجمع وجود ندارد، گفت: عقب ماندگی حوزه بهداشت و درمان با همت خیرین حوزه سلامت برطرف شود.

فعالیت سیاسی در مجمع خیرین وجود ندارد

سلامت نیوز:قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه هیچ گونه فعالیت سیاسی و گرایش به جناح‌ها و گروه‌های سیاسی در این مجمع وجود ندارد، گفت: عقب ماندگی حوزه بهداشت و درمان با همت خیرین حوزه سلامت برطرف شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس، سید عباس پورهاشمی در گردهمایی اعضای هیئت مدیره و روسای مجامع خیرین استان تهران ، اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت استان تهران می تواند از ظرفیت های مناسب خیرین برای رفع مشکلات در این زمینه استفاده کند.

 وی افزود: مردم کشور ما مردم فهیمی و عزیزی هستند که هر جایی که اعتماد پیدا کنند قطعا حمایت و مشارکت می کنند. قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه سرمایه اصلی مجمع خیرین سلامت مردم و اطمینانی است که مردم به مجمع کرده اند.

 وی با بیان اینکه تهران به دلیل جایگاهی که دارد پیشانی کشور است، بیان کرد: علی رغم اینکه در استان تهران فعالیت ها دیر شروع شده با افراد شاخصی که در هئیت مدیره هستند از وجود آنها جهت پیشبرد کار استفاده می شود.

پورهاشمی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت تعاملی بیشتر خوبی با ائمه جمعه در سراسر کشور دارد و ائمه جمعه رئیس هییت مدیره مجمع خیرین در سراسر کشور هستند، عنوان کرد: مجمع خیرین سلامت تشکیلاتی مردمی است و اولین شاخص مهم آن مردمی بودن مجمع خیرین است.

مشاور وزیر بهداشت با بیان اینکه هیچ گونه فعالیت سیاسی و گرایش به جناح ها و گروه های سیاسی در مجمع وجود ندارد ، اظهار داشت: همه ظرفیت های مردمی برای رفع مشکلات در حوزه بهداشت و درمان در مجمع خیرین سلامت به کار گرفته می شود و لازم است که در این زمینه زمینه مشارکت مردم برای حضور در این امر خیر فراهم شد.

 پورهاشمی با بیان اینکه مجمع خیرین بر اساس برنامه ریزی و حرکت بر اساس برنامه عمل می کند، عنوان کرد: داشتن برنامه و حرکت منطبق با برنامه باید مورد توجه استانها قرار گیرد.

قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه شاخص ها بر اساس اولویت بندی دانشگاه علوم پزشکی است، گفت: مجمع خیرین سلامت باید پروژه های خود را بر اساس اولویت بندی دانشگاه تنظیم کنند.

پورهاشمی با بیان اینکه ظرفیت های خیرین سلامت در حوزه بهداشت و درمان در کنار همت روسای بهداشت و درمان مکمل هم هستند، گفت: عقب ماندگی حوزه بهداشت و درمان با همت خیرین حوزه سلامت برطرف شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha