دانشجوی رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست داد.

یکی از دانشجویان ترم هفتم پرستاری این دانشگاه به نام "وحید خیری" بر اثر گاز گرفتگی در منزل شخصی جان خود را از دست داد.

بنا بر اظهارات دوستان و همکلاسی های دانشجوی یاد شده، وی پس از بازگشت از کارورزی در حدود ساعت 10 و 30 دقیقه برای استراحت به منزل شخصی خود مراجعه کرده تا برای حضور در کشیک پرستاری عصر بیمارستان اعصاب و روان و شب بیمارستان شهدای عشایر خود را مهیا کند که متأسفانه دیگر برنمی گردد.

به دنبال عدم حضور در شیفت عصر در بیمارستان اعصاب و روان فرد دیگری جایگزین وی می شود و در شیفت شب نیز پس از عدم حضور در کشیک بیمارستان عشایر، دوستان دانشجوی فوت شده فکر می کنند که شاید به زادگاهش شهرستان نورآباد رفته باشد تا اینکه در ساعت 22 و 30 دقیقه برادر وی تماس گرفته و از عدم پاسخگویی تلفن دانشجوی فوت شده ابراز نگرانی می کند.

همین امر موجب نگرانی، حساسیت و کنجکاوی دوستان وی می شود که در نهایت چند نفر از همکلاسی ها به اتفاق صاحبخانه پس از باز کردن درب منزل با پیکر بی جان وحید خیری در داخل آشپزخانه و مقابل درب حمام مواجه می شوند و بلافاصله به کمک مرکز فوریت ها با حضور مأمورین انتظامی جسد وی به بیمارستان شهدای عشایر منتقل می شود ولی متأسفانه دیگر از دست تیم درمان کاری بر نمی آید.

براساس گزارش شاهدان عینی حین باز کردن درب منزل، بوی گاز به شدت قابل استشمام بوده و کتری بر روی شعله خاموش با شیر باز اجاق گاز مشاهده شده است که ظاهراً آب جوش سرریز شده سبب خاموشی اجاق گاز و بروز این سانحه دلخراش شده است.

بنابر این گزارش جزئیات دقیق این سانحه توسط مقامات قضایی این استان در دست بررسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha