یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

«مرد غریبه برای همسرم مزاحمت ایجاد کرده بود و من هم نقشه قتلش را کشیدم.» این اظهارات مردی است که با همدستی همسرش مرد دیگری را به قتل رسانده و جسد را در صندوق عقب خودروی قربانی مخفی کرده بود. او دیروز در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و جزئیات بیشتری از این جنایت را شرح داد.

همدستی زن و شوهر برای قتل مرد مزاحم

سلامت نیوز:«مرد غریبه برای همسرم مزاحمت ایجاد کرده بود و من هم نقشه قتلش را کشیدم.» این اظهارات مردی است که با همدستی همسرش مرد دیگری را به قتل رسانده و جسد را در صندوق عقب خودروی قربانی مخفی کرده بود. او دیروز در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و جزئیات بیشتری از این جنایت را شرح داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، او دیروز در دادگاه كیفری یك استان تهران پای میز محاكمه ایستاد و جزئیات بیشتری از این جنایت را شرح داد.شامگاه 22آبان سال93 خانواده مرد جوانی به پلیس آگاهی رفتند و از ناپدید شدن او خبر دادند. این مرد صبح آن روز سوار بر خودرواش از خانه بیرون رفته و دیگر هیچ‌كس وی را ندیده بود. با این حال تلاش‌ها برای یافتن وی ادامه یافت تا اینكه چند روز بعد كارآگاهان از طریق آخرین مكالمات تلفنی مرد مفقودشده توانستند به نخستین سرنخ دست یابند.

شواهد به‌دست آمده حاكی از آن بود كه مرد گمشده با زنی 37ساله به نام شهین چند مرتبه تماس گرفته و ممكن است او از سرنوشت وی باخبر باشد. در چنین شرایطی این زن تحت نظر گرفته شد و درحالی‌كه 9روز از ناپدیدشدن مرد جوان می‌گذشت، شهین همراه با شوهرش بازداشت شد. آنها در همان تحقیقات مقدماتی اعتراف كردند كه مرد جوان را به قتل رسانده و جسدش را در صندوق عقب خودرواش قرار داده و در یك پاركینگ رها كرده‌اند. به این ترتیب ساعتی بعد كارآگاهان جسد مقتول را درحالی‌كه در یك گونی قرار داشت در صندوق عقب خودروی وی كشف كردند.

با آغاز بازجویی‌ها از 2متهم، معلوم شد آنها نقشه این جنایت را از مدتی قبل طراحی كرده بودند. زن جوان گفت: حدود یك‌سال قبل زنی شماره مقتول را به من داد و گفت او تولیدی دارد و می‌تواند كاری كند كه من در خانه‌مان وسایل تزیینی درست كنم. من هم با او تماس گرفتم تا برایم كار بیاورد.

2هفته بعد او به خانه‌مان آمد. تنها بودم و وقتی او وارد شد ترسیدم و گفتم از كار در خانه منصرف شده‌ام. او چندمرتبه دیگر تماس گرفت اما شوهرم كاوه، از این تماس‌ها با خبر شد و شك كرد. او گفت هرطور شده باید این مرد را ببیند. من هم او را به خانه دعوت كردم و شوهرم كه داخل یكی از اتاق‌ها پنهان شده بود با چاقو او را به قتل رساند.

كاوه نیز اظهارات همسرش را تأیید كرد و گفت قصد نداشتم مرد جوان را به قتل برسانم. می‌خواستم فقط او را تنبیه كنم اما در لحظه جنایت كنترل خودم را از دست داده بودم.به‌دنبال اعترافات 2متهم، آنها صحنه جنایت را نیز بازسازی كردند و در ادامه پرونده‌شان با صدور قرار مجرمیت و كیفرخواست به دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد.

    در دادگاه كیفری

در جلسه محاكمه كه صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه كیفری یك استان تهران به ریاست قاضی قربان‌زاده برگزار شد، بعد از قرائت كیفرخواست توسط نماینده دادستان، اولیای دم برای زن و شوهر قاتل تقاضای حكم قصاص كردند. در ادامه قاضی اتهام مباشرت در قتل عمدی را به كاوه تفهیم كرد و از او خواست جزئیات این جنایت را شرح دهد. متهم گفت: از مدتی قبل متوجه مزاحمت‌های تلفنی مردی غریبه برای همسرم شدم. تا اینكه همسرم گفت هنگام پیدا كردن كار با مردی آشنا شده اما این مرد با خوراندن آبمیوه مسموم، او را بیهوش كرده و مورد آزار و اذیت قرار داده است. با شنیدن این حرف‌ها خون جلوی چشمانم را گرفت. برای همین نقشه قتل او را كشیدم.

در ادامه شهین كه اتهامش معاونت در قتل است و از مدتی قبل با قرار وثیقه آزاد شده در جایگاه ایستاد و گفت: مقتول با خوراندن آبمیوه مسموم من را مورد آزار و اذیت قرار داده بود و مدام تهدیدم می‌كرد. او می‌گفت از من فیلمبرداری كرده است و اگر به حرف هایش گوش نكنم آبروریزی می‌كند. وقتی ماجرا را به شوهرم گفتم او از من خواست وی را به خانه مان دعوت كنم. او می‌گفت می‌خواهد مرد غریبه را تنبیه كند اما وقتی او وارد خانه مان شد دست به قتل وی زد.با پایان دفاعیات 2متهم و وكلای‌شان ختم جلسه اعلام شد و قضات دادگاه برای تصمیم‌گیری در این‌باره وارد شور شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha