رئیس پلیس فتا گلستان از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر شكار غیرمجاز در یکی از شبکه های اجتماعی موبایلی کرده بود، خبر داد.

سلامت نیوز: رئیس پلیس فتا گلستان از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر شكار غیرمجاز در یکی از شبکه های اجتماعی موبایلی کرده بود، خبر داد.


به گزارش  سلامت نیوز بهد نقل از  میزان، سرهنگ حبیب‌الله رجبلی گفت: در پی رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی صفحه ای در یکی از شبکه های اجتماعی موبایلی مورد شناسایی قرار گرفت كه مدیر آن اقدام به نمایش تصویر خود به همراه سلاح شكاری و تعدادی شكار غیرمجاز از قبیل قرقاول، قوچ وحشی و ... کره بود.

وی ادامه داد: با عنایت به ماده 10 و 12 قانون شكار و صید و حسب هماهنگی صورت گرفته با سازمان محیط زیست مراتب طی تشكیل پرونده ای قضائی در دستور كار قرار گرفت.

رجبلی افزود: در تحقیقات تکمیلی و بررسی های فنی و تخصصی محرز شد فردی با هویت مشخص اقدام به ایجاد این پروفایل کرده كه پس از هماهنگی با مرجع قضائی نامبرده به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس فتا گلستان بیان داشت: متهم پس از تحقیقات تکمیلی به‌عمل آمده و مواجه شدن با مستندات و ادله غیرقابل انکار لب به اعتراف گشود و انگیزه خود از انجام این‌کار را علاقه به عكس و فیلم های شكار عنوان داشته است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در ادامه پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب گرگان ارسال شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن اقدامات خلاف قانون و عرف جامعه در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و قبل از هر اقدامی در فضای مجازی عواقب و تبعات آن عمل را مدنظر قرار دهند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha