مردی که در تلگرام خود را یک زن جا زده و توانسته بود به بهانه ازدواج دست به کلاهبرداری ۶۰ میلیون تومانی از یک مرد بزند، دستگیر شد.

کلاهبرداری ۶۰ میلیون تومانی مرد زن‌نما در تلگرام

سلامت نیوز: مردی که در تلگرام خود را یک زن جا زده و توانسته بود به بهانه ازدواج دست به کلاهبرداری ۶۰ میلیون تومانی از یک مرد بزند، دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، رئیس پلیس فتای كرمان با بیان این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا و شكایت او مبنی بر كلاهبرداری 60میلیون تومانی از وی در اینترنت پرونده‌ای در این خصوص در پلیس فتا تشكیل شد. سرهنگ كامبیز اسماعیلی افزود: ماجرا از این قرار بود كه شاكی حدود یك سال در شبكه اجتماعی تلگرام با فردی كه خود را یك خانم معرفی كرده بود آشنا شده و به هم قول ازدواج داده بودند.

شاكی به خیال اینكه همسر ایده آل خود را پیدا كرده در طول این مدت مبلغ 60میلیون تومان به‌صورت‌های مختلف به‌حساب متهم واریز كرده بود. این مرد زن‌نما چنان اعتماد شاكی را جلب كرده بود كه در آخرین مرحله فرد مورد نظر پول بازنشستگی پدرش را نیز به‌حساب خانم تلگرامی واریز كرد و بعد از آن متهم ارتباط خود را با شاكی قطع كرد.

سرهنگ اسماعیلی گفت: با شكایت این مرد، تحقیقات مأموران برای دستگیری متهم آغاز شد و در نهایت كارشناسان پلیس فتا موفق به شناسایی متهم كه یك مرد است و خود را جای خانم معرفی كرده بود، شدند و وی دستگیر شد. متهم پس از مواجه شدن با مدارك پلیسی به جرم خود اعتراف كرد و تحقیقات تكمیلی در این پرونده ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha