سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹

مدیرکل امنیتی استانداری کرمان در تشریح کشف یک محموله مواد منفجره توسط نیروهای اطلاعات سپاه کرمان و سیستان بلوچستان‌ در کرمان اظهار داشت: کشف مواد منفجره نشان از اشراف کامل اطلاعاتی و رصد فعالیت‌های گروهک‌های تروریستی در کشور است.

سلامت نیوز:مدیرکل امنیتی استانداری کرمان در تشریح کشف یک محموله مواد منفجره توسط نیروهای اطلاعات سپاه کرمان و سیستان بلوچستان‌ در کرمان اظهار داشت: کشف مواد منفجره نشان از اشراف کامل اطلاعاتی و رصد فعالیت‌های گروهک‌های تروریستی در کشور است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، وی افزود: روز گذشته بر‌اساس انجام کار اطلاعاتی نیروهای اطلاعات سپاه ثارالله استان کرمان با همکاری نیروهای اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان، محموله مواد منفجره در ارتفاعات سیستان و بلوچستان کشف و ضبط شد.

مدیرکل امنیتی استانداری کرمان با اشاره به اینکه این مواد در یک انباری در ارتفاعات نگهداری می‌شد‌، تصریح کرد: این همکاری بین نیروهای دو استان نشان از تعامل بین همه ارکان اطلاعاتی در جنوب شرق کشور است.

وی تصریح کرد: این محموله شامل انواع مواد منفجره اهم از باروت، ساچمه، تجهیزات انفجاری، ساچمه‌های الکترونیکی و جلیقه انتحاری بوده و در این محل نگهداری تا در فرصت لازم استفاده ضد‌امنیتی شود.

وی عنوان کرد: مواد کشف شده عمدتا توسط گروهک‌های معاند در عملیات‌های تروریستی علیه گشتی‌های نظامی و تجمعات مردمی استفاده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha