سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به نزاع دسته‌جمعی در چهارمحال و بختیاری گفت: در اثر این نزاع 180 نفر مصدوم شدند.

مصدومیت 180 نفر در نزاع دسته‌جمعی در چهارمحال و بختیاری

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به نزاع دسته‌جمعی در چهارمحال و بختیاری گفت: در اثر این نزاع 180 نفر مصدوم شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،سیدمصطفی مرتضوی  در ارتباط با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته که نیروهای امدادی در آن حضور یافتند، گفت: برخورد کامیونت رنو با کامیونت ایسازو در آ‌زادراه پیامبر اعظم در کیلومتر 150 زنجان - تبریز ساعت 3:07 دقیقه صبح امروز سبب مصدوم شدن سه مسافر شد.

وی افزود: برخورد پاترول و پیکان ساعت 4:40 دقیقه امروز در 20 کیلومتری محور قروه - سنندج برای 6 مسافر حادثه آفرید که نیروهای امدادی اقدامات لازم را جهت نجات جان ‌آنها انجام دادند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات اضافه کرد: برخورد سواری دنا با کامیون در کیلومتر 15 کلیبر و اهر بعدازظهر روز گذشته سبب حادثه دیدن 2 مسافر شد.

مرتضوی از انحراف مینی‌بوس و برخورد آن با گاردریل در کیلومتر 57 شاهرود - میامی خبر داد و اعلام کرد: این حادثه 9 صبح روز گذشته به وقوع پیوسته و سبب بروز حادثه برای 18 مسافر شده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به آتش‌سوزی مراتع لرستان، گفت: این حادثه در کیلومتر 47 الیگودرز بشارت حوالی روستای چال‌قلعه به وقوع پیوسته که با اقدامات به موقع نیروهای امدادی و آتش‌نشانی این حادثه تلفات جانی به همراه نداشت.

وی گفت: واژگونی پژو 405 در کیلومتر 25 محور فهرج - ریگان کرمان در روز گذشته سبب حادثه دیدن 17 مسافر شده که 5 نفر از آنها مصدوم شدند.

مرتضوی با اشاره به نزاع دسته‌جمعی در چهارمحال و بختیاری گفت: در اثر این نزاع 180 نفر مصدوم شدند و 9 نفر آنها به دلیل شدت مصدومیت به مرکز درمانی انتقال یافتند.

رئیس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه اختلاف و نزاع از روز گذشته به دلیل اختلاف بر سر انتقال آب از بلداجی برای کارخانه ذوب آهن مبارکه آغاز شده و همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: هم اکنون 16 نیروی عملیاتی در محل حضور داشته و 5 دستگاه آمبولانس نیز درنظر گرفته شده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha