آرزو، سوژه این شماره «شهروند» است و در میان مردم همین شهر گشته‌ایم و از مردم همین حوالی پرسیده‌ایم آرزویت چیست؟ و هرکدام از جوانان آرزویی را گفته‌اند؛ آرزوهایی که شاید خیلی هم محال و دست نیافتنی به نظر نرسند! سامان ٣٥ ساله- آرزو دارم هرچه زودتر کتابم چاپ شود! محمد ٢٩ساله- کاش بتوانم روزی در کنج یک روستا زندگی کنم.

خواسته‌های به حق جوانان که آرزو شده‌اند

سلامت نیوز:

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شهروند، آرزو، سوژه این شماره ما است و در میان مردم همین شهر گشته‌ایم و از مردم همین حوالی پرسیده‌ایم آرزویت چیست؟ و هرکدام از جوانان آرزویی را گفته‌اند؛ آرزوهایی که شاید خیلی هم محال و دست نیافتنی به نظر نرسند!


سامان ٣٥ ساله-  آرزو دارم هرچه زودتر کتابم چاپ شود!


محمد ٢٩ساله- کاش بتوانم روزی در کنج یک روستا زندگی کنم.


شقایق ٢٣ساله- زندگی به سبک مرد شب‌های روشن؛ یعنی روزی برسه که نویسنده و کارگردان موفق و مشهوری شوم و خانه کوچکی را برای خودم دست و پا کنم، بی‌تلویزیون و پر از کتاب! کسی کاری به کار من نداشته باشد و سراغی از من نگیرد و دور از هیاهوی اجتماع، زندگی کنم... فقط بخوانم و بنویسم!
لیلا ٣٤ساله- آرزوم زندگى مسالمت‌آمیز همراه با آرامش است. دوست دارم آدمى باشم خیر و هر كار نیكى كه واقعا از توانم ساخته است واسه هر نیازمندى انجام بدم، به‌عنوان یك مهره از زنجیر انسانى ٦ میلیاردى روى زمین! 
ندا ٣٠ساله- دلم می‌خواست وقتی پدر پیرم را در آغوش می‌گیرم هنوز زیر دست‌هام ماهیچه‌های تنومندشو لمس کنم مثل کودکی‌هام.... نه استخوان‌های شکننده‌اش‌رو.


مسعود ٣٤ساله- آرزو دارم که بشه یه شب بی‌دغدغه فردا بخوابم، سر آسوده بر بالین بگذارم. آرزوها داشتم و الان فعلا چیزی ندارم جز روزمرگی رفیق جان!
امید ٢٦ساله- آرزوم اینه كه زودتر دنیا تموم شه! امیدوارم بتونم روزی‌رو ببینم که به انسان‌ها ورای زن و مرد بودن، ورای دین و اعتقاد، ورای قومیت و ملیت، فقط به‌عنوان یک انسان احترام می‌ذارن و همه مراقب دل کوچیک بچه‌ها هستن.
مریم ٣٦ساله- آرزوم داشتن آرامش است و این برای من یعنی عشق مردی که دوستش دارم، مردی که همسرش شدم، یعنی پسرم که کوچولو کوچولو حرف می‌زنه، یعنی داشتن پول به قدری که بتونم زمان آزادتری برای کتاب خوندن و موسیقی شنیدن و کیک‌پختن داشته باشم و چاپ مطالبم تو مجله‌های خیلی معتبر.


رضا ٢٤ساله: من از بچگی آرزو داشتم دور دنیا رو بگردم، البته آرزوی بزرگترم این است که از ایران برم!
پیمان ٣٠ساله: کاش می‌شد همه‌چیزرو عوض کرد، البته در کنار پول و سلامتی. بعد هم یه کافه داشته باشم.
مینا ٢٥ساله: آرزو دارم با مردی که الان دوستش دارم ازدواج کنم!
محدثه ٢٤ساله: آرزویم داشتن آرامش است چون در آرامش می‌توان تصمیمات درست گرفت. آرزوی سلامتی خانواده‌ام را هم دارم و این‌که خوبی و خوب بودن در من همیشگی باشد.


امید ٢٦ساله: آرزو دارم عشق واقعی و درست‌رو تجربه کنم.
زهره ٣٦ساله: آرامش را آرزو دارم و این برای من یعنی عشق مردی که دوستش دارم و همسرم است، یعنی پسر کوچکم که تازه یاد گرفته کلمات رو ادا کنه! یعنی داشتن پول به قدر کافی تا بتونم زمان بیشتری برای کتاب خواندن و شنیدن موسیقی داشته باشم.
شهناز ٤٠ساله:  آرزویم در درجه نخست سلامتی است و بعد عاقبت بخیری دخترم و سومین آرزویم داشتن سرپناه است.
علی ٢٣ساله:  آرزویم برآورده شدن آرزوی پدر و مادرم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha