مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: برآورد خسارت انفجار خطوط لوله پلی‌ اتیلن از سوی محیط زیست و منابع طبیعی استان در دست اقدام است.

رانش زمین پس از انفجار خطوط لوله پلی‌اتیلن

سلامت نیوز:مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: برآورد خسارت انفجار خطوط لوله پلی‌ اتیلن از سوی محیط زیست و منابع طبیعی استان در دست اقدام است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل‌ از ایسنا، مهندس رضا آریایی  اظهار کرد: بر اثر انفجار مهیبی که عصر روز جمعه در خطوط لوله پلی‌اتیلن در منطقه «پران پرویز» رخ داده و چون منطقه روی شیب قرار دارد رانش ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه علت انفجار معلوم نیست و رانش پس از انفجار لوله پلی‌اتیلن ایجاد شده است، افزود: خوشبختانه در این حادثه خسارت جانی نداشتیم.

آریایی افزود: چون گاز در محل پخش شده بود 12 نفر بر اثر مسمومیت دچار تنگی نفس شده و سرپایی مداوا شدند البته یک نفر نیز از ناحیه پا دچار شکستگی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به اینکه خوشبختانه روستای محل سکونت از محل حادثه فاصله داشته و دچار خسارت نشده است، بیان کرد: حتی آتش‌سوزی جنگل و مرتع نیز مشاهده نشده است اما خسارت زیست محیطی را داشته‌ایم که برآورد خسارت از سوی محیط زیست و منابع طبیعی استان در دست اقدام است.

آریایی گفت: این حادثه در ساعت 16 و 20 دقیقه عصر روز گذشته به وقوع پیوست که با کمک همه دست‌اندرکاران پس از4 ساعت تلاش بی وقفه مهار شد.



  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha