مجرم سابقه‌دار مدتی پس از جدایی از همسرش او را تهدید کرد که اگر در قاچاق مواد‌مخدر با او همکاری نکند، عکس‌های خصوصی‌اش را در تلگرام منتشر خواهد کرد.

تهدید تلگرامی همسر سابق برای قاچاق مواد‌مخدر

سلامت نیوز:مجرم سابقه‌دار مدتی پس از جدایی از همسرش او را تهدید کرد که اگر در قاچاق مواد‌مخدر با او همکاری نکند، عکس‌های خصوصی‌اش را در تلگرام منتشر خواهد کرد.


 به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شهروند، چند روز پیش زنی نزد مأموران پلیس فتای خراسان رضوی رفت و مدعی شد كه شوهر سابقش با تهدید از او می‌خواهد كه در قاچاق مواد‌مخدر با او همكاری كند. این زن گفت: چند سال پیش با مردی آشنا شدم كه خودش را مأمور و فردی بانفود در دولت معرفی می‌كرد. ظاهر آراسته و رفتار او باعث شد كه حرفش را باور كنم و به همین دلیل وقتی پیشنهاد ازدواج داد قبول كردم. رفتار این مرد در زندگی مشتركمان مرموز بود و در نهایت كار به‌جایی رسید كه پس از مدتی از هم جدا شدیم.

دیگر خبری از او نداشتم تا اینكه چند هفته پیش وی با من تماس گرفت. او می‌گفت كه همه اطلاعات خصوصی زندگی‌ام و حتی عكس‌های شخصی‌ام را در اختیار دارد و تهدیدم كرد كه اگر تن به خواسته‌اش ندهم، آنها را در اینترنت و تلگرام پخش می‌كند و آبرویم را می‌برد و حتی برای اعضای خانواده‌ام دردسر ایجاد می‌كند. ابتدا تهدیدهایش را باور نكردم اما او تعدادی از عكس‌های خصوصی‌ام را برایم ارسال كرد و تازه متوجه شدم، زمانی كه با وی زیر یك سقف زندگی می‌كردم او بدون اطلاع من اقدام به تهیه عكس‌های خصوصی از من كرده است.

این زن ادامه داد: این مرد از من خواسته كه تعدادی محموله‌ مواد‌مخدر برایش جابه‌جا كنم و تهدیدهایش آسایش را از زندگی‌ام سلب كرده و به همین دلیل تصمیم گرفتم از او شكایت كنم.با اظهارات این زن تحقیقات مأموران پلیس فتا در این‌باره آغاز و مشخص شد شوهرسابق شاكی نه‌تنها مأمور نیست بلكه مجرمی سابقه‌دار است كه پیش از این نیز به جرم حمل و نگهداری موادمخدر دستگیر شده و به زندان افتاده است. در چنین شرایطی قاضی پرونده دستور بازداشت او را صادر كرد و مأموران این مرد را دستگیر كردند. متهم پس از انتقال به اداره پلیس به تهدیدهای تلگرامی همسر سابقش و همچنین قاچاق مواد‌مخدر اعتراف كرد و به گفته سرهنگ جهانشیری، رئیس پلیس فتای خراسان رضوی، قاضی پرونده برای او قرار قانونی صادر كرده و تحقیقات تكمیلی در این خصوص ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha