دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 189097

منیژه حکمت گفت: راستش من هم دچار تشخیص غلط پزشكى شدم، منتها به شكلى خنده دار! از زمستان سرفه هاى بسیار مى كردم و پزشكهاى بسیارى بعد از معاینه هاى بسیار گفتند من مشكل ریه و سرماخوردگى دارم و آمپول بزنم و شلغم بخورم خوب میشوم و گردو هم نخورم چون حساسیت زاست!خلاصه تجویز شلغم داخلى به داد من نرسید و من را به كما در آلمان كشاند. پزشكهاى آلمان دستور به عمل باز و فورى قلب دادند.

منیژه حکمت: من هم دچار تشخیص غلط پزشكى شدم

سلامت نیوز:منیژه حکمت گفت: راستش من هم دچار تشخیص غلط پزشكى شدم، منتها به شكلى خنده دار! از زمستان سرفه هاى بسیار مى كردم و پزشكهاى بسیارى بعد از معاینه هاى بسیار گفتند من مشكل ریه و سرماخوردگى دارم و آمپول بزنم و شلغم بخورم خوب میشوم و گردو هم نخورم چون حساسیت زاست!خلاصه تجویز شلغم داخلى به داد من نرسید و من را به كما در آلمان كشاند. پزشكهاى آلمان دستور به عمل باز و فورى قلب دادند.

به گزارش سلامت نیوز، پوریا عالمی ،طنز‌پرداز کشورمان در صفحه شخصی اش در اینستاگرام طی ملاقاتی که با منیژه حکمت، تهیه‌کننده و کارگردان سینما داشته صحبت های وی را منتشر کرده است که در زیر می خوانید:

من فردا عمل قلب باز دارم و با انرژى بسیار آماده ام كه در بیمارستان پارس عمل كنم. راستش من هم دچار تشخیص غلط پزشكى شدم، منتها به شكلى خنده دار! از زمستان سرفه هاى بسیار مى كردم و پزشكهاى بسیارى بعد از معاینه هاى بسیار گفتند من مشكل ریه و سرماخوردگى دارم و آمپول بزنم و شلغم بخورم خوب میشوم و گردو هم نخورم چون حساسیت زاست!

هشت ماه گذشت و سرماخوردگى و مشكل ریه حل نشد تا چندهفته پیش كه سفرى به آلمان كردم و همان هفته اول سرفه ها تشدید شد و من در بیمارستانى در كلن و بعد در برلین بسترى شدم. دكترهاى آلمان تشخیص بیمارى حاد قلبى دادند! من گفتم دكترهاى خودمان گفتند سرما خوردم و خودش خوب میشود!


خلاصه تجویز شلغم داخلى به داد من نرسید و من را به كما در آلمان كشاند. پزشكهاى آلمان دستور به عمل باز و فورى قلب دادند. اما من به ایران برگشتم تا همینجا عمل كنم. فرزندان و دوستانم از من میپرسند چرا با این همه ماجرا كه پیش آمده در آلمان بسترى نماندم و عمل نكردم؟ پاسخ من خیلى ساده است: به خاطر اینكه دخترهایم ایران بودند و خانواده ام هم اینجا هستند و در ضمن به دكتر جاویدی اطمینان كامل داشتم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha