سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
کد خبر: 189222

در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، موضوع پر ابهام جدیدی منتشر شده که حاکی از فوت مادری ۲۳ ساله و جنین او در یکی از بیمارستان‌های خوزستان است.

مرگ جنین و مادر ۲۳ ساله او در بیمارستان

سلامت نیوز: در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، موضوع پر ابهام جدیدی منتشر شده که حاکی از فوت مادری ۲۳ ساله و جنین او در یکی از بیمارستان‌های خوزستان است.

به گزارش سلامت نیوز  به نقل از ایرنا، نجلا ساکی، دختر عموی متوفا گفت: زینب ساکی، مادر باردار ۲۳ ساله ساکن هویزه شامگاه یکشنبه به دلیل احساس تنگی نفس راهی بیمارستان شهید چمران سوسنگرد شد. پس از انجام آزمایش ها و سونوگرافی و تشخیص سالم بودن مادر و جنین هشت ماهه، پزشکان با تزریق آمپول فشار اقدام به زایمان طبیعی کردند اما متاسفانه حال مادر بدتر شده و پزشکان، وی را به بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز اعزام کردند.
ساکی ادامه داد: در بیمارستان امام خمینی(ره) جنین در شکم مادر فوت شد و وضعیت جسمی مادر به تدریج بدتر شده و بر اثر خونریزی تنها یک مویرگ از قلبش فعال بوده و نهایتاً مادر ساعت چهار صبح روز دوشنبه فوت شد.


یکی از کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز در این باره اظهار کرد: این مادر دومین زایمان خود را داشته و به دلیل تنگی نفس به بیمارستان سوسنگرد مراجعه کرده و پس از آن به بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز اعزام شد.
وی که خواست نامش ذکر نشود، افزود: در بیمارستان امام(ره) ابتدا احتمال ابتلای بیمار به آمبولی خون داده شد و سپس این احتمال منتفی، و بیمار به اوژانس داخلی منتقل شد. جنین در این حین فوت شده بود و پزشکان، تشخیص نارسایی قلبی مادر را دادند که به بخش ICU منتقل شد و به دلیل مشکلات مختلف از جمله انعقاد خون، فوت شد.


مدیر روابط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با رد خبر اعزام این بیمار به بیمارستان امام خمینی(ره) گفت: این بیمار در همان بیمارستان شهید چمران سوسنگرد فوت شد.
برخی رسانه ها به نقل از معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، سن این بیمار را ۳۶ ساله و چهارمین زایمان وی اعلام کرده بودند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha