پرستار بیمارستان بعد از شناسایی بیماران پولدار، با تزریق دارو آنها را بیهوش و اموالشان را سرقت می‌كرد.

پرستار قلابی اموال بیماران را سرقت می‌كرد

سلامت نیوز:پرستار بیمارستان بعد از شناسایی بیماران پولدار، با تزریق دارو آنها را بیهوش و اموالشان را سرقت می‌كرد.


به گزارش  سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان خبرنگار ما اولین شكایت علیه مرد32 ساله كه جواد. ه نام دارد، سی‌ام فروردین‌ماه امسال مطرح شد. شاكی در شرح ماجرا به كارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: امروز مادرم را برای معالجه به بیمارستانی حوالی محله ایرانشهر بردم. پزشكان بعد از معاینه به او سرم تزریق كردند.

ساعتی بعد كه سراغ مادرم رفتم تا او را به خانه بازگردانم، متوجه شدم كه بیهوش شده است. بیماری مادرم آن قدر شدت نداشت كه باعث بیهوشی او شود به خاطر همین خیلی زود پزشكان را از ماجرا با خبر كردم. آنها بعد از معاینه و انجام آزمایش‌های لازم متوجه شدند كه یك نفر، مادرم را با تزریق ماده بیهوشی به داخل سرم بیهوش كرده است! سرانجام با تلاش پزشكان مادرم هوشیاری خودش را به دست آورد. زن میانسال گفت: آخرین بار یكی از پرستاران كه مردی جوان بود، سرنگی را به داخل سرم او تزریق كرده و او سپس به خواب رفته است.


   ثبت سرقت در دوربین‌های مداربسته
بعد از مطرح شدن شكایت، كارآگاهان راهی بیمارستان شدند و بعد از انجام تحقیقات میدانی، تصاویر دوربین‌های مداربسته محل را هم بررسی كردند. براساس تصاویر به دست آمده جواد، پرستار 32 ساله بعد از ترزیق سرنگ به داخل سرم و بیهوش شدن بیمار، به سراغ كیف وی می‌رود و 3 میلیون تومان پول نقد و گوشی تلفن همراه وی را سرقت می‌كند.


   پرستار استخدام شده، مجرم سابقه‌دار بود
با به دست آمدن این اطلاعات و شناسایی متهم، مشخص شد كه جواد از دو روز قبل به عنوان آزمایشی در این بیمارستان مشغول‌به‌كار شده و نشانی دقیقی هم از او ثبت نشده است.


در شاخه دیگری از تحقیقات بود كه كارآگاهان با بررسی سوابق مجرمان سابقه‌دار متوجه شدند كه جواد سال قبل نیز به اتهام سرقت داروهای گرانقیمت از مراكز درمانی و سرقت اموال كاركنان چند مركز درمانی بازداشت شده و به زندان افتاده بود. تحقیقات بعدی نشان داد كه پرستار سارق مدتی بعد از حبس، با سپردن وثیقه موفق به خلاصی از زندان شده و بار دیگر دست به عمل مجرمانه زده است.


   طلاق همسر از پرستار دزد
وقتی كارآگاهان برای بازداشت پرستار سارق، خود را به خانه او در شهرستان كرج رساندند، همسرش گفت: سال قبل وقتی از ماجرای سرقت‌های شوهرم با خبر شدم از او طلاق گرفتم. از آن روز به بعد هم هیچ خبر و نشانی از او ندارم.


   كشف سرقت‌های مشابه‌
از آنجا كه احتمال می‌رفت پرستار سارق به همین شیوه دست به عمل مجرمانه بزند و احتمال دارد جان بیماران را هم به خطر بیندازد، تصویر و مشخصات وی در اختیار مراكز درمانی پایتخت قرار گرفت تا در صورت حضور وی در این مراكز، پلیس در محل حاضر شود و او را دستگیر كند. خیلی زود مشخص شد كه جواد با حضور در بیمارستان باهنر قصد دارد استخدام شود كه كارآگاهان در محل حاضر شدند و او را دستگیر كردند.


   اقرار به جرائم مشابه
پرستار جوان در اولین بازجویی‌ها به بیهوش كردن زن بیمار و سرقت اموالش اقرار كرد. در بازجویی‌های بیشتر به سرقت‌های مشابه و سرقت دارو و اموال كاركنان مراكز درمانی در سطح تهران اعتراف كرد. بعد از آن بود كه تعدادی از این مراكز در خیابان‌های شریعتی، نیاوران و چهارراه سیروس و... شناسایی و شاكیان به اداره پلیس دعوت شدند.


سرهنگ كارآگاه محمد نادربیگی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات بیشتر از متهم برای شناسایی جرائم بیشتر در جریان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha