چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 189324

هر کودک منحصر به فرد است. سرعت رشد و یادگیری هیچ دو کودکی شبیه به هم نخواهند بود و نحوه رشد هیچ کودکی را نمی‌شود پیش‌بینی کرد. مراحل رشد کودک که در اینجا نمایش داده خواهد شد، صرفا نمونه‌های رایج برای رشد کودک در هر مرحله است. توجه داشته باشید کودک شما خودش یاد می‌گیرد چطور به رشد خود کمک کند.

اینفوگرافی/تولد تا پنج سالگی در یک نگاه

سلامت نیوز: هر کودک منحصر به فرد است. سرعت رشد و یادگیری هیچ دو کودکی شبیه به هم نخواهند بود و نحوه رشد هیچ کودکی را نمی‌شود پیش‌بینی کرد. مراحل رشد کودک که در اینجا نمایش داده خواهد شد، صرفا نمونه‌های رایج برای رشد کودک در هر مرحله است. توجه داشته باشید کودک شما خودش یاد می‌گیرد چطور به رشد خود کمک کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت اینفوگرافیک، نوزادان و کودکان نوپا قطعا رشد خواهند کرد، یاد خواهند گرفت و مدام در حال تغییر خواهند بود. به شما پیشنهاد می‌کنیم این تغییرات و ورود به مراحل رشد جدید را فقط ببینید و بدون هیچ نگرانی از برزگ شدن فرزند خود فقط لذت ببرید. اگر واقعا از این موضوع نگران هستید یا در رشد مهارت‌ها و یادگیری فرزند خود اختلالی می‌بینید، تشخیص آن را حتما به عهده متخصصان و پزشکان بگذارید.

 

اینفوگرافی تولد نوزاد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha