نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه آلودگی موزهای وارداتی به خون‌ ایدز بعید است از سازمان غذا و دارو درخواست کرد تا هرچه سریعتر صحت و سقم اخبار منتشر شده در این زمینه را اطلاع‌رسانی کند.

سازمان غذا و دارو، صحت ورود موزهای آلوده به خون را بررسی کند

سلامت نیوز: نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه آلودگی موزهای وارداتی به خون‌ ایدز بعید است از سازمان غذا و دارو درخواست کرد تا هرچه سریعتر صحت و سقم اخبار منتشر شده در این زمینه را اطلاع‌رسانی کند.

به گزارش سلامت نیوز، سید مرتضی خاتمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر واردات موزهای آلوده به خون ایدز از آمریکای جنوبی، افزود: این آلودگی محتمل نیست و در واقع چنین چیزی بعید به نظر می رسد.

نماینده مردم ماهنشان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هر آنچه که خارج از مبادی رسمی و قانونی وارد کشور شود باید در مصرف و استفاده از آن تردید کرد و بدون شک یکی از معایب مقوله قاچاق همین معضلاتی است که کشور را با چالش مواجه می کند.

نماینده مردم ماهنشان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به مقوله مهم بیوتروریسم باید نظارت‌های بیشتری بر سلامت مواد غذایی وارداتی صورت گیرد؛ در زمینه واردات موزهای آلوده به خون ایدز نیز با اینکه این موضوع محتمل نیست اما بهتر است سازمان غذا و دارو در این زمینه اعلام نظر کند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باید مسئولان از ورود محصولات قاچاق به ویژه موادغذایی جلوگیری کنند همچنین مردم نیز از مصرف موادغذایی که از مجاری غیر رسمی وارد کشور شده پرهیز کنند.

گفتنی است، به تازگی خبری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که خبر از ورود موزهای آلوده به خون ایدز از آمریکای جنوبی به ویژه مکزیک به کشور می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha