عضو هیات رییسه كمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: كارگروهی برای بررسی برنامه پنجم در بخش سلامت با حضور اعضای كمیسیون و افرادی كه دو سال پیش چشم‌انداز و اهداف برنامه پنجم در این حوزه را با كار كارشناسی تدوین كرده بودند، تشكیل شد.

انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: كارگروه تخصصی سلامت، كار دو ساله‌ای را از سال 86 برای پیش‌بینی اهداف برنامه پنجم در بخش سلامت آغاز كرده بود اما آنچه خروجی این كار كارشناسی دو ساله بود با آنچه دولت در لایحه برنامه پنجم در این بخش ارایه كرد، تفاوت دارد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس، با اشاره به تاكید كمیسیون بر بررسی بیشتر برنامه پیشنهادی پنجم و اصلاح مشكلات كیفی و كمی آن، افزود: در این راستا قرار شد كارگروهی از اعضای كمیسیون بهداشت و افرادی برای بررسی برنامه پنجم در حوزه سلامت تشكیل شد.

نایب رییس كمیسیون بهداشت در ادامه خاطرنشان كرد: اعضای این كارگروه با بررسی برنامه پنجم و مقایسه آن با برنامه چهارم نقاط ضعف آن را شناسایی و رفع می‌كنند و مواردی كه باید برای تكمیل شدن به آن اضافه شود را لحاظ می‌كنند.

محسنی در خاتمه درباره اعضای كارگروه بررسی برنامه پنجم گفت: اعضای تشكیل دهنده این كارگروه انتخابی نبود، هر كس علاقمند است می‌تواند در جلسات این كارگروه كه در وزارتخانه برگزار می‌شود شركت كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha