شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
کد خبر: 189980

‌متخلف زنده گیری و نگه‌داری یک بطانه ( واحد شمارش سنجاب ) که چندی پیش توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان البرز در شهر محمدیه دستگیر و به دادگاه معرفی شده بود، به پرداخت یک میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.

جریمه نگه‌داری سنجاب ایرانی‌

سلامت نیوز: ‌متخلف زنده گیری و نگه‌داری یک بطانه ( واحد شمارش سنجاب ) که چندی پیش توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان البرز در شهر محمدیه دستگیر و به دادگاه معرفی شده بود، به پرداخت یک میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.

‌به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه انتخاب ، سیاوش غیاثوند رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز اظهار کرد: در اردیبهشت ماه سال‌جاری طی گزارش دریافتی از همیاران محیط زیست مبنی بر نگه‌داری یک بطانه سنجاب ایرانی در داخل مغازه در شهر محمدیه ماموران اجرایی بلافاصله وارد عمل شدند و ماموران پس از ورود به مغازه سنجاب را که در قفس نگه‌داری می‌شد، کشف و ضبط کردند و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل تخریب جنگل‌های بلوط توسط دامداران و زنده‌گیری جانور و نوزادهای آن توسط شکارچیان و سودجویان برای فروش، تعداد این نوع گونه ارزشمند در طبیعت به شدت کاهش یافته و با خطر انقراض نسل روبرو است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha