بر اساس اطلاعیه دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص اعلام نتایج آزمون پذیرش دستیاری سال جاری، معدل داوطلبان در آزمون دستیاری امسال تاثیر نخواهد داشت.

لغو تاثیر معدل در آزمون دستیاری امسال

سلامت نیوز : بر اساس اطلاعیه دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص اعلام نتایج آزمون پذیرش دستیاری سال جاری، معدل داوطلبان در آزمون دستیاری امسال تاثیر نخواهد داشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامت آنلاین، در این اطلاعیه آمده است: اعمال تاثیر سوابق تحصیلی در نمره آزمون دستیاری، که پیش از این از سوی شورای آموزش پزشکی و تخصصی مورد تصویب قرار گرفته بود، موجب بروز نگرانی هایی در میان داوطلبان محترم گردید. لذا باتوجه به نتایج به دست آمده از آنالیز و تحلیل نمرات حاصله از آزمون دستیاری که با لحاظ نمودن نمره پیش کارورزی و معدل دوره پزشکی عمومی استخراج شده است و به منظور رفاه حال داوطلبان محترم، رفع نگرانی های موجود و ایجاد بستر مناسب تر در جهت انتخاب رشته متناسب با نتایج آزمون دستیاری، به اطلاع می رساند موضوع تاثیر سوابق تحصیلی در نتیجه نهایی آزمون دستیاری برای دوره جاری لحاظ نخواهد شد.

در این اطلاعیه تاکید  شده است: نتایج آزمون بدون احتساب سوابق تحصیلی (اعم از معدل کل دوره پزشکی عمومی و نمره پیش کارورزی) مبنای انتخاب رشته قرار خواهد گرفت و تا پایان هفته جاری نتایج و کارنامه های جدید از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید تا برآن اساس اقدام به انتخاب رشته کنند.

  
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha