چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 190359

سرپرست شبکه بهداشت و درمان پردیس از کشف کارگاه غیرمجاز و زیرزمینی بسته بندی مواد غذایی توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت پردیس در بعد از ظهر دیروز خبر داد.

عکس/معدوم کردن 100 کیلو مواد غیربهداشتی در پردیس

سلامت نیوز:سرپرست شبکه بهداشت و درمان پردیس از کشف کارگاه غیرمجاز و زیرزمینی بسته بندی مواد غذایی توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت پردیس در بعد از ظهر دیروز خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛حسن خیرخواه سرپرست شبکه بهداشت و درمان پردیس   با اشاره به کشف کارگاه زیرزمینی بسته بندی مواد غذایی، بیان داشت: این کارگاه با گزارشات متعدد مردمی در روستای کِرشت بومهن فقط در ساعات غیر اداری و شب ها مشغول فعالیت بود.

وی درخصوص نوع فعالیت این کارگاه افزود: در این کارگاه مواد غذایی مانند بادمجان کبابی و سرخ شده، سیر و باقالی بسته بندی می شد که پس از کشف توسط کارشناسان بهداشت 100 کیلو از این مواد غذایی معدوم و بقیه توقیف شد.




خیرخواه یادآور شد: شبکه بهداشت و درمان پردیس به همراه اداره خدمت و معدن و تجارت شهرستان پردیس پس از دریافت گزارشات مردمی در ساعات غیر اداری به کارگاه مورد نظر مراجعه و پس از مشاهده تخلفات مواد غذایی معدوم و کارگاه بدون مجوز نیز پلمپ شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha