سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع آتش سوزی گسترده در مجلس عروسی واقع در تهرانسر خبرداد و گفت: خوشبختانه در این حادثه هیچ یک از افراد حاضر صدمه جدی ندیدند.

آتش‌سوزی گسترده در مجلس عروسی در تهرانسر

سلامت نیوز: : سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع آتش سوزی گسترده در مجلس عروسی واقع در تهرانسر خبرداد و گفت: خوشبختانه در این حادثه هیچ یک از افراد حاضر صدمه جدی ندیدند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،جلال ملکی  از وقوع حادثه آتش سوزی در یک مراسم عروس در ساعت 23:29 شب گذشته در بلوار گل ها درمنطقه تهرانسر،  خبر داد و گفت: در پی اعلام این حادثه چند ایستگاه آتش نشانی به همراه خودور تنفسی به محل اعزام شدند.

سخنگوی آتش نشانی تهران ادامه داد: این  حادثه دریک مجتمع تفریحی خدماتی به وسعت حدود 5 هزار متر که چند باب مغازه، رستوران سنتی و استخر نیز در آن مکان وجود داشت؛ اتفاق افتاد و   آتش سوزی در قسمت رستوران سنتی به وسعت 300 متر  رخ داد.

وی افزود: با توجه به اینکه مصالح به کار رفته در رستوران سنتی، از جمله  مصالح  سقف ها، دیوار ها، تخت‌ها و صندلی ها همه چوبی بودند؛  آتش بسیار سریع گسترش و به سقف ها سرایت  و حتی کولر های روی پشت بام را نیز شعله ور کرده بود، همچنین در کنار قسمت رستوران سنتی محوطه بازی وجود داشت که مقدار زیادی میز و صندلی در آن چیده بودند و سر و شام میهمانان در آن قسمت انجام می شد ، در هر دو بخش میهمانان زیادی وجود داشتند و دود زیاد حاصل از آتش سوزی به آن محل نیز سرایت کرده بود .

ملکی گفت: زمانیکه آتش‌نشانان رسیدند همه میهمانان سراسیمه به قسمت بیرونی می دویدند و از آنجا که در قسمت فضای باز این مجموعه استخری وجود داشت، خطر سقوط افراد به داخل آن  ایجاد نگرانی کرده بود؛ بنابراین چند نفر از آتش نشانان در  اقدامی هوشمندانه دور استخر را احاطه  و از سقوط افراد به داخل استخر جلوگیری کردند.

سخنگوی آتش نشانی اظهار کرد: گروه های دیگر نیز به طور هم زمان مشغول خاموش کردن آتش  و خارج کردن افراد گرفتار شده در محاصره دود  شدند و در نهایت 100 نفر از افرادی که در این مجموعه حضور داشتند با کمک آتش نشانان از مجموعه خارج شدند.

ملکی خاطر نشان کرد: وضعیت این آتش سوزی به گونه‌ای بود که می توانست بحرانی تر از این تمام شود، اما خوشبختانه این حادثه مصدومیت حاد و فوتی نداشت و تنها دو نفر از کارگران رستوران دچار دود گرفتگی شدند که به عوامل اورژانس سپرده شدند و در  ساعت 1:37 دقیقه بامداد عملیات با موفقیت به پایان رسید .

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha