صبح روز شنبه دختری 17 ساله در روگذر فلکه دانشگاه تبریز قصد خودکشی داشت که با تلاش مردم و نیروهای امدادی از مرگ نجات یافت.

عکس/تلاش نیروهای امدادی برای نجات دختری که قصد خودکشی داشت

سلامت نیوز: صبح روز شنبه دختری 17 ساله در روگذر فلکه دانشگاه تبریز قصد خودکشی داشت که با تلاش مردم و نیروهای امدادی از مرگ نجات یافت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آناج، اخبار اقدام به خودکشی این روزها به قدری افزایش یافته است که دیگر برای مخاطبان نیز تکراری شده و ما به مرور زمان شاهد عادی پنداشتن این آسیب اجتماعی هستیم.

این همان موضوعی است که سردار مومنی در سفر خود به تبریز به آن اشاره کرد و با ابراز تاسف از افزایش آمار خودکشی خواستار آسیب‌شناسی و ریشه‌یابی علت‌ها شد.

اقدام به خودکشی در تبریز

صبح امروز نیز دختری 17 ساله در روگذر فلکه دانشگاه قصد خودکشی داشت که با هوشیاری مردم و اطلاع‌رسانی سریع به آتش‌نشانی و نیروهای امدادی از وقوع فاجعه‌ای دیگر جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش منابع محلی ساعت 07:34 روز شنبه دختری جوان قصد پرتاب خود از ارتفاع را داشت که مردم وی را به آرامش دعوت کردند و نیروهای امدادی با باز کردن تشک و تور نجات از مرگ وی جلوگیری نمودند.

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز در این باره گفت: این مورد ساعت هفت و 42 دقیقه به اپراتوری آتش نشانی اطلاع داده شد که با تلاش تمامی نیروهای امدادی و نجاتی بالاخره ساعت هشت و 20 دقیقه توانستیم وی را نجات دهیم.

بر اساس اعلام مسئول اورژانس اجتماعی تبریز این دختر جوان پیش از این نیز اقدام به خودکشی کرده و بنا به اظهارات نامبرده دلیل این اقدام به خودکشی از دست دادن مادرش بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha