معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: 700 میلیون تومان اعتبار برای نگهداری از کودکان خیابانی به 17 ان جی او پرداخت می شود.

700میلیون اعتبار برای نگهداری از کودکان خیابانی

سلامت نیوز:معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: 700 میلیون تومان اعتبار برای نگهداری از کودکان خیابانی به 17 ان جی او پرداخت می شود.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل ار روزنامه جوان ابراهیم غفاری معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جمع آوری 800 متکدی در سطح شهر تهران که توسط شهرداری صورت گرفته است، اظهار داشت: بر اساس این طرح و تاکید رئیس سازمان بهزیستی کشور، مسئولیت تمامی کودکانی که در این طرح جمع آوری شوند، بر عهده ی بهزیستی است و موظفیم در مراکز آماده شده، آن ها را اسکان دهیم.

وی ادامه داد: بر اساس ارسال ابلاغیه ی سازمان بهزیستی به شهرداری، مشخص شد که شناسایی، جذب و حمایت از این کودکان به طور 100 درصد بر عهده ی این نهاد است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با بیان اینکه سیاست ما جمع آوری این کودکان نیست، بیان کرد:  با انعقاد قرارداد با 17 ان جی او، مقرر شد 700 میلیون تومان اعتباری که برای نگهداری از این کودکان در نظر گرفته شده، در راستای حمایت از آن ها به طور مستمر هزینه شود.

غفاری مطرح کرد: در همین راستا ماهانه مبلغ 500 هزار تومان به ان جی او ها برای هر کودک پرداخته می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون در خصوص نگهداری و جمع آوری این کودکان منتظر شهرداری نمانده ایم، گفت: از روز شنبه که این طرح آغاز شد، تاکنون  12 کودک در سازمان بهزیستی پذیرش شده اند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران در خصوص تعداد کودکانی که در این مرکز نگهداری می شوند، گفت: هفته دولت تعداد دقیق این کودکان اعلام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha