در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر دلالی‌هایی در کلینیک‌های ویژه و فروش ویزیت‌های 3000 تومانی به قیمت 50 هزار تومان در برخی از کلینیک‌ها از سوی دلال‌ها و به دلیل اشتباهات ساختاری این مراکز در نوبت‌دهی، معاون درمان وزیر بهداشت، گفت: در این زمینه ما در وزارت بهداشت گزارشی دریافت نکرده‌ایم، اما اگر چنین تخلفی اثبات شود، بلافاصله با آن برخورد می‌کنیم.

تکذیب ورود دلال‌ها به کلینیک‌های ویژه وزارت بهداشت

سلامت نیوز:در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر دلالی‌هایی در کلینیک‌های ویژه و فروش ویزیت‌های 3000 تومانی به قیمت 50 هزار تومان در برخی از کلینیک‌ها از سوی دلال‌ها و به دلیل اشتباهات ساختاری این مراکز در نوبت‌دهی، معاون درمان وزیر بهداشت، گفت: در این زمینه ما در وزارت بهداشت گزارشی دریافت نکرده‌ایم، اما اگر چنین تخلفی اثبات شود، بلافاصله با آن برخورد می‌کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،دکتر محمد آقاجانی درباره برخی مسائل مطرح شده مبنی بر دلالی در برخی کلینیک‌های ویژه و دریافت هزینه بالای ویزیت از مردم توسط دلال‌ها، گفت: باید توجه کرد که ممکن است تخلف در یک نقطه از کشور و در هر موردی اتفاق افتد، اما چنین اتفاقی اصلا رویه نیست.

وی با بیان اینکه اگر هم چنین اتفاقی افتاده باشد، در موارد بسیار معدود بوده است، ادامه داد: در عین حال در صورتی که چنین تخلفی در کلینیک‌های ویژه گزارش و اثبات شود، بلافاصله با آن برخورد می‌کنیم.

معاون درمان وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه باید توجه کرد که چنین تخلفاتی به هیچ عنوان همه‌گیر نیست، اظهار کرد: به هر حال در مجموعه عظیمی که با عنوان کلیلنیک‌های ویژه خدمت‌رسانی می‌کنند، بطوریکه اکنون بیش از 600 کلینیک ویژه کار می‌کنند و بیش از 16 هزار پزشک متخصص و فوق تخصص در آنها مشغولند، احتمال اینکه یک تخلفی هم در یکی از قسمت‌ها و مناطق اتفاق افتد، غیرممکن نیست، اما در عین حال اتفاقی بسیار نادر است.

آقاجانی با بیان اینکه وزارت بهداشت در صورت اثبات چنین تخلفی بلافاصله با آن برخورد می‌کند، گفت: البته در این زمینه تا کنون گزارشی نداشته‌ایم و من هم در مطبوعات و رسانه‌ها این خبر را  دیده‌ایم. بنابراین مورد ثابت شده‌ای نیست، اما اگر موارد مشخص و ثابت شده‌ای را به ما اعلام کنند، بلافاصله بررسی کرده و در صورت اثبات تخلف، برخورد می‌کنیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha