امیرعباس تقی‌پور، مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی گفت: مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین و اردیبهشت‌ماه در روزهای پنج‌شنبه ۲۸ مرداد و شنبه ۳۰ مرداد به حساب‌شان واریز می‌شود.

​واریز مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در ۲۸ و ۳۰ مرداد

سلامت نیوز: امیرعباس تقی‌پور، مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی گفت: مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین و اردیبهشت‌ماه در روزهای پنج‌شنبه ۲۸ مرداد و شنبه ۳۰ مرداد به حساب‌شان واریز می‌شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،  مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی گفت: مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین و اردیبهشت‌ماه در روزهای پنج‌شنبه ۲۸ مرداد و شنبه ۳۰ مرداد به حساب‌شان واریز می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، تقی‌پور، گفت: همانطور که پیش از این اعلام شده بود، تا پایان مرداد مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به ماه‌های فروردین و اردیبهشت به حساب‌شان واریز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ٧٠٠ میلیارد تومان میزان مابه‌التفاوت افزایش حقوق در این ٢ ماه است، گفت: در روزهای پنج‌شنبه ٢٨ مرداد و شنبه ٣٠ مرداد مابه‌التفاوت افزایش حقوق به حساب بازنشستگان تأمین اجتماعی واریز می‌شود.

سازمان تأمین اجتماعی ٢میلیون و ٧٠٠ هزار بازنشسته دارد که علت پرداخت نشدن مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت در ٢٧ مرداد به دلیل همزمانی با پرداخت یارانه‌ها بوده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha