مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت، چهارمین فراخوان جذب عضو هیئت علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاههای علوم پزشکی و موسسات آموزشی وابسته را اعلام کرد.

از جمله شرایط عمومی جذب هیئت علمی در دانشگاههای علوم پزشکی، اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه، داشتن تابعیت ایرانی، عدم سوء پیشینه کیفری و جزایی، داشتن کارت پایان خدمت ویژه آقایان اعلام شده و در هر دانشگاه یا دانشکده علوم پزشکی در شرایط مساوی، اولویت استخدام با متقاضیان بومی است.

شرایط اختصاصی استخدام هیئت علمی علوم پزشکی دارا بودن دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی یا گواهی فراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، دکتری علوم پایه پزشکی (Ph.D) و شرایط سنی از جمله حداکثر سن 35 سال برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و 45 سال برای دارندگان مدارک دکتری تخصصی و دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی است.

شرکت افراد مشغول به تحصیل در آزمون فراخوان ممنوع است و این دسته از افراد می توانند پس از پایان فراغت از تحصیل و اخذ مدرک دانشگاهی در فراخوان های آینده شرکت کنند.

شرکت متعهدین خدمت به صورت آموزشی، پژوهشی و درمانی به دانشگاهها پس از گذراندن یکسال از خدمات در آزمون فراخوان همان دانشگاه بلامانع است شرکت در فراخوان سایر دانشگاهها به غیر از دانشگاه محل تعهد یا خدمت با موافقت موسسه مبداء ممکن خواهد بود.

شرکت در فراخوان دو دانشگاه مجاز خواهد بود، مشروط بر اینکه یکی از دانشگاهها دانشگاه مادر از جمله تهران، ایران، شهیدبهشتی، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، کرمان و اهواز نباشد در صورت انتخاب دو دانشگاه اولویت با انتخاب اول خواهد بود.

متقاضیان باید مدارک لازم را به همراه فرم های تکمیل شده و ارائه تصویری از کلیه مدارک آموزشی، پژوهشی، سوابق تدریس، سوابق اجرایی و مدیریتی، فعالیتهای فرهنگی به دبیرخانه هیئت اجرایی جذب دانشگاه علوم پزشکی مربوطه ارائه دهند.

همچنین متقاضیان به مدت 15 روز از تاریخ نشر آگهی در روزنامه های کثیر الانتشار می توانند برای ثبت نام و ارائه مدارک اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha