وزیر بهداشت گفت: 205 پروژه بهداشتی درمانی و آموزشی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد كه 32 پروژه آن مربوط به بیمارستان‌هاست و حتماً برای بهره‌برداری نیاز به تامین نیروی انسانی با مساعدت معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری دارد.

مرضیه وحیددستجردی در حاشیه افتتاح مركز فیزیولوژی هوایی طب هوا و فضا در بیمارستان 600 تخت خوابی بعثت وابسته به دانشگاه علوم پزشكی ارتش جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا پایان سال جاری خبرهای خوشی از برخی داروهای تشخیصی و درمانی ضدسرطان به مردم اعلام خواهیم كرد.
وی با بیان اینكه در طی 31 سال گذشته شاخص امید به زندگی از 51 سال به 72 سال رسیده است كه باید این شاخص را به 80 سال برسانیم در خصوص قانون بهره‌وری نظام سلامت گفت: قانون بهره‌وری نظام سلامت مربوط به پرستاران و بهیاران بالینی، كمك‌بهیاران و تكنسین‌های فوریت‌های پزشكی است و مربوط به علوم آزمایشگاهی‌ها نیست. این آئین‌نامه از قبل مصوب مجلس و دولت بوده است لذا هر كار دیگری برای آئین‌نامه و قانون جدید زمان‌بر است.
وحیددستجردی در خصوص مركز فیزیولوژی هوایی طب هوا و فضا اضافه كرد: همه تجهیزات این مركز بومی و تولید داخل است كه جهاد خودكفایی آنها را ساخته است و جای پیشرفت فراوانی در اینجا وجود دارد.
در ادامه امیر سرتیپ دوم شاه‌صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص تجهیزات این مركز گفت: تجهیزات این مركز اقتباس‌شده از تجهیزات استاندارد جهانی است اما در داخل كشور ساخته شده است. تقریباً می‌توان گفت با ساخت ساختمان فیزیولوژی نیروی هوایی می‌توانیم هم نیاز داخل را تأمین كنیم و هم از خارج كشور دانشجو بپذیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha