عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور، تاکید کرد: اگر قرار است اعطای پروانه صلاحیت حرفه ای پرستاران توسط وزارت بهداشت صورت بگیرد، بهتر است این کار انجام نشود.

وزارت بهداشت نباید به موضوع اعطای پروانه صلاحیت حرفه ای پرستاری ورود کند

سلامت نیوز:عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور، تاکید کرد: اگر قرار است اعطای پروانه صلاحیت حرفه ای پرستاران توسط وزارت بهداشت صورت بگیرد، بهتر است این کار انجام نشود.

حسین علی نسائی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، اظهارداشت: موضوع اعطای پروانه صلاحیت حرفه ای پرستاران، مربوط به صنف است و اصولا در همه جای دنیا، چنین مسئولیتی بر عهده سازمان صنفی و تخصصی است.


وی با اشاره به تلاش وزارت بهداشت برای ورود به ماجرای اعطای پروانه صلاحیت حرفه ای پرستاری، تاکید کرد: اگر قرار است این مسئولیت بر عهده بخش دولتی باشد، بهتر است که اجرا نشود.


علی نسائی با عنوان این مطلب که اعطای پروانه صلاحیت حرفه ای پرستاری از سوی وزارت بهداشت برای بیمار فایده ای ندارد، گفت: ما معتقدیم این مسئولیت می بایست توسط سازمان صنفی انجام شود.


عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری، تاکید کرد: به نظر می رسد، وزارت بهداشت نباید به موضوع اعطای پروانه صلاحیت حرفه ای پرستاری ورود کند و این مسئولیت را به سازمان صنفی جامعه پرستاری کشور واگذار کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha