سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

۳ جوان که در جریان جنایتی هولناک در شیراز مردی را مقابل چشمان همسر باردارش با ضربه تبر به قتل رسانده بودند پیش از فرار از کشور دستگیر شدند.

دستگیری عاملان جنایت هولناک شیراز

سلامت نیوز: ۳ جوان که در جریان جنایتی هولناک در شیراز مردی را مقابل چشمان همسر باردارش با ضربه تبر به قتل رسانده بودند پیش از فرار از کشور دستگیر شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، فیلم منتشر شده از صحنه این جنایت در روزهای گذشته بسیاری از مردم شیراز را متأثر كرده بود و گفته می‌شود كه همسر باردار مقتول پس از این حادثه فرزند خود را از دست داده است.این جنایت چهارشنبه هفته گذشته در محدوده بلوار امیركبیر شیراز رخ داد. زوج جوانی سوار بر خودروی‌شان در حال عبور از یكی از خیابان‌های منطقه بودند كه ناگهان یك دستگاه پژو پرشیای سفید رنگ با خودروی آنها تصادف كرد.

مرد جوان از ماشین پیاده شد كه خسارت و علت تصادف را بررسی كند اما در همین هنگام سرنشینان پرشیا به سمت او حمله كردند و یكی از آنها كه تبر در دست داشت ضربه‌ای به مرد جوان زد. مهاجمان همچنین جوان دیگری را كه همراه این زوج بود مجروح كردند و پس از آن سوار بر خودروی خود از محل گریختند.

طولی نكشید كه مرد جوان مقابل چشمان همسر باردارش بر اثر شدت خونریزی جان باخت و وقتی مأموران پلیس به محل حادثه رسیدند، اثری از مهاجمان نبود. همسر مقتول به همراه جوان دیگری كه در این حادثه مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شدند اما در نهایت این زن به‌دلیل شوكی كه به او وارد شده بود، جنین خود را سقط كرد.

از همان زمان تحقیقات گسترده برای شناسایی و دستگیری مهاجمان آغاز شد. این در حالی بود كه انتشار فیلم لحظه جنایت در شبكه‌های اجتماعی، وحشت به جان مردم منطقه انداخته و باعث جریحه‌دار شدن احساسات شهروندان شده بود.تیم‌های جنایی به جست‌وجو برای یافتن ردی از عاملان جنایت پرداختند و خیلی زود موفق شدند هویت آنها را شناسایی كنند. در ادامه مشخص شد كه متهمان قصد دارند هر طوری شده از كشور فرار كنند اما پیش از اینكه موفق به اجرای نقشه‌ خود شوند، یكی از آنها كه به شهرستان ابركوه در یزد گریخته بود به دام پلیس افتاد و دستگیر شد.

با اطلاعاتی كه از این مرد به‌دست آمد، دومین متهم در شیراز ردگیری شد و درحالی‌كه وی با تهیه بلیت راهی فرودگاه شده بود و قصد خروج از كشور را داشت، پیش از پرواز دستگیر شد. مأموران در بازجویی از این مرد، مخفیگاه سومین متهم را در شهرستان خرم‌آباد شناسایی كرده و تیم‌های عملیاتی با محاصره این محل او را نیز دستگیر كردند. به گفته علی القاصی، رئیس‌كل دادگستری استان فارس، پرونده این جنایت با حساسیت و به‌صورت ویژه در دستگاه قضایی استان رسیدگی می‌شود تا متهمان به سزای عملشان برسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha