نایب رئیس انجمن میکروب‌شناسی ایران در افتتاحیه هفدهمین کنگره بین المللی میکروب شناسی گفت: میکروب‌شناسی دهان و دندان و بیماری‌های منتقله از طریق روابط جنسی برای نخستین بار در هفدهمین کنگره میکروب‌شناسی مطرح می‌شود.

بیماری‌های منتقله از طریق روابط جنسی بررسی می‌شود

سلامت نیوز:نایب رئیس انجمن میکروب‌شناسی ایران در افتتاحیه هفدهمین کنگره بین المللی میکروب شناسی گفت: میکروب‌شناسی دهان و دندان و بیماری‌های منتقله از طریق روابط جنسی برای نخستین بار در هفدهمین کنگره میکروب‌شناسی مطرح می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، دکتر پژواک خاکی گفت: مهم‌ترین محورهایی که در کنگره امسال به آن پرداخته می‌شود عبارتند از مقاومت‌های آنتی‌بیوتیک، عفونت‌های بیمارستانی، واکسن‌های میکروبی، میکروب‌شناسی بالینی، بیماری‌های میکروبی مشترک بین انسان و دام، بیماری‌های عفونی نوپدید و نانوتکنولوژی در میکروب‌شناسی.

نایب رئیس انجمن میکروب‌شناسی ایران افزود: درس میکروب‌شناسی دهان و دندان و بیماری‌های منتقله از طریق رابطه جنسی برای نخستین بار در این کنگره مطرح می‌شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر اخلاق حرفه‌ای در پزشکی و پژوهش در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است و ما نیز برای اولین بار سعی کرده‌ایم به این موضوع به طور اختصاصی بپردازیم.

دبیر علمی هفدهمین کنگره بین‌المللی میکروب‌شناسی گفت: سخنران‌هایی از کشورهای فرانسه، آمریکا، دانمارک، اسپانیا، آلمان و انگلیس و آفریقای جنوبی با حضور در این کنگره و ارائه مقالات خود آخرین اطلاعات و پژوهش‌ها را به اشتراک خواهند گذاشت.

بر اساس این گزارش، هفدهمین کنگره بین‌المللی انجمن میکروب‌شناسان ایران 2 تا 4 شهریور در سالن ابن‌سینا دانشکده پزشکی دانشگاه علوم‌ پزشکی تهران در حال برگزاری است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha