رئیس جهاد دانشگاهی با تشریح جزئیات بیمارستان فوق تخصصی سلول درمانی گفت: با نهایی شدن مراحل واگذاری زمین کار ساخت بیمارستان شروع می شود.

حمیدرضا طیبی دوشنبه شب در حاشیه مراسم افتتاح بانک سلولی جانوری در جمع خبرنگاران در پاسخ به مهر در مورد زمان راه اندازی بیمارستان سلول درمانی در تهران اظهار داشت: با حمایت های مسئولان سال گذشته بودجه ای در اختیار جهاد دانشگاهی قرار گرفت که به دلیل نداشتن زمین، کار آغاز نشد و تصمیم گرفتیم تاسیس این بیمارستان را در دو مرحله به انجام رسانیم.

رئیس جهاد دانشگاهی ادامه داد: تصمیم گرفتیم در ابتدا یک ساختمان برای انجام مراحل اولیه کار خریداری شود و سپس به دنبال زمین مناسب برای تاسیس بیمارستان اصلی باشیم که خوشبختانه با تصویب مقام معظم رهبری و حمایت رئیس جمهور زمین مناسبی در شمال تهران در اختیار ما قرار گرفت.

وی با بیان این مطلب که با نهایی شدن مراحل واگذاری زمین کار ساخت شروع می شود عنوان کرد: کل بودجه تخصیص یافته برای ساخت این بیمارستان حدود 24 میلیارد تومان است که امسال 3 میلیارد تومان آن اختصاص یافته و برای سرعت بخشیدن به کار باید سال آینده بودجه بیشتری تخصیص یابد.

طیبی تاکید کرد: این بیمارستان باید به صورت مرکزی بین المللی طراحی شود تا بتوان بحث پزشکی را به خوبی در این پروژه راه اندازی کرد.

وی پیش از این در گفتگو با مهر از راه اندازی بیمارستان فوق تخصصی سلول درمانی خبر داده بود و گفت: این بیمارستان فوق تخصصی سلول درمانی بسیار فراتر از کلینیک جهاد دانشگاهی در زمینه سلولهای بنیادی عمل خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha