مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: مجوز استخدام ‌هزار دانش‌آموخته از دانشگاه‌های دیگر گرفته شد و اولویت استخدام با مربیان پیش‌دبستانی است.

سلامت نیوز:مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: مجوز استخدام ‌هزار دانش‌آموخته از دانشگاه‌های دیگر گرفته شد و اولویت استخدام با مربیان پیش‌دبستانی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، محمد فاضل در حاشیه‌ی اختتامیه‌ی هفتمین جشنواره‌ی تولید محتوای الکترونیکی که در مدرسه‌ی دارالفنون برگزار شد، گفت: مجوز استخدام ۱۰‌هزار دانش‌آموخته از دانشگاه‌های دیگر گرفته شد. وی افزود: ضوابط و شرایط استخدام همانند سال گذشته است و سیاست‌های بومی‌گزینی نیز اعمال می‌شود.

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش تصریح کرد: در آزمون استخدامی سال ۹۵ مربیان پیش‌دبستانی در اولویت هستند و این آزمون جدا از آزمون‌های دستگاه‌های اجرایی دیگر برگزار می‌شود. وی یادآور شد: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال ۹۵ باید یک‌سال دوره‌های تربیت حرفه‌ای معلمی را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند. وی در ادامه درباره‌ی تمهیدات انجام‌شده برای سال تحصیلی جدید گفت: در آستانه‌ی سال تحصیلی جدید، ساماندهی و توزیع نیروی انسانی را انجام داده‌ایم و همچنین برای پروژه‌های عمرانی از جمله تأمین تجهیزات، تعمیرات لازم و ایجاد فضای آموزشی، همه‌ی اقدامات صورت گرفته است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha