وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی كشور گفت: وزارت بهداشت پر مشغله و طبیعتاً پر حاشیه است؛ لذا حضور همكارانم در رسانه ها، به شفاف سازی كمك و از شایعات، پیشگیری خواهد كرد.

سلامت نیوز:وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی كشور گفت: وزارت بهداشت پر مشغله و طبیعتاً پر حاشیه است؛ لذا حضور همكارانم در رسانه ها، به شفاف سازی كمك و از شایعات، پیشگیری خواهد كرد.


به گزارش سلامت نیوز ،دكتر سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی كشور در گفتگو با برنامه «صبح و زندگی» شبكه رادیویی سلامت، ضمن گرامیداشت و تبریك هفته دولت با تاكید بر اینكه ارادت بین دولتمردان همواره بوده است، گفت: همان چیزی كه امام و مقام معظم رهبری به وحدت و اتحاد بین سران قوا و مسئولین تاكید كردند، ارادت بین دولتمردان همواره بوده است. خوشبختانه در طول 37 سال گذشته مردم همدل و همزبان بوده اند، و هر وقت نیاز بوده خودشان جلوتر از مسئولین در مسیر راه بوده اند؛ و وفاداری شان را ثابت كرده اند و این جا ما مسئولان باید همدل و همزبان باشیم تا مشكلی در وحدتمان ایجاد نشود.


وی ادامه داد: ما همواره در طول سال طرح های بهداشتی و درمانی را به بهره برداری رسانده ایم و منتظر هفته ی دولت، 22 بهمن یا مراسم یا یوم الله های خاص نمی شویم. آنچه به عنوان خبر خوش در هفته ی دولت داریم، فرمایشات دكتر روحانی است كه طرح تحول سلامت ادامه پیدا كند و ایشان نهایت حمایت را خواهد كرد. انشالله مجلس هم همین مسیر را اتخاذ می كند و این برای ارائه كنندگان و گیرندگان خدمت یك آرامش است.


وزیر بهداشت در پایان بیان كرد: بنابراین ما در طول سال پروژه ها و برنامه های را بدون توقف به محض اینكه بهره برداری برسد در اختیار مردم قرار می دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha